JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 2 Νοεμβρίου 2014

Βιντάλ: "Τελικός το ματς της Τρίτης, όπως όλα για τη Γιούβε"

Ο Αρτούρο Βιντάλ είπε πως το ματς με τον Ολυμπιακό είναι «τελικός όπως όλα για εμάς» και δήλωσε σίγουρος πως η Γιουβέντους είναι έτοιμη να πάρει τη νίκη και την πρόκριση.

Ο Χιλιανός δεν είναι ακόμη στο 100% της φυσικής κατάστασης αλλά από παιχνίδι σε παιχνίδι βγάζει περισσότερα τρεξίματα και πιστεύει πως θα είναι ακόμη καλύτερα το βράδυ της Τρίτης.
«Είμαι καλά, έχω ελευθερία από τον προπονητή να κινούμαι και πιο μπροστά αν χρειαστεί και σε ό,τι αφορά την φυσική κατάσταση νιώθω ότι πλησιάζω, από ματς σε ματς, στο 100%» είπε ο Βιντάλ, ο οποίος αμέσως μετά μίλησε για τον αγώνα με τον Ολυμπιακό, όπου ουσιαστικά κρίνεται η πρόκριση στους «16» του Τσάμπιονς Λιγκ.
«Πιστεύω ότι φτάνουμε σε αυτόν τον αγώνα σε καλή κατάσταση, τόσο φυσική όσο και ψυχολογική. Ο αγώνας της Τρίτης είναι ένας τελικός, όπως είναι όλα τα παιχνίδια που δίνει η Γιουβέντους. Ξέρουμε ότι είναι πολύ σημαντικός αγώνας για την πρόκριση και είμαστε έτοιμοι, είμαστε καλά».
Οσο για τον θόρυβο που έγινε γύρω από τον ίδιο λόγω της εξωγηπεδικής του ζωής, ο Βιντάλ ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα. «Ποτέ δεν έχασα το χαμόγελό μου. Είμαι πάντα χαρούμενος εδώ και μου αρέσει το γεγονός ότι παίζω ξανά, μετά από όσα πέρασα το καλοκαίρι. Πάντα είμαι χαμογελαστός και συγκεντρωμένος στη Γιουβέντους. Θέλουμε να πετύχουμε τους στόχους μας».

Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: