JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Τέβεζ: "Είναι μια υπέροχη εβδομάδα"

Μετά το τέλος του ματς ο Τέβεζ μίλησε στην κάμερα του Sky : «Ήταν σημαντικό να κερδίσουμε σήμερα. Είναι μια όμορφη εβδομάδα, και τώρα απολαμβάνουμε τους καρπούς τηδ. Είναι σαν ένα βραβείο », είπε μετά το Γιούβε-Πάρμα ο Apache ολοφάνερα λαμπερός και χαρούμενος για ένα ακόμη απόγευμα κατάφερε να σκοράρει και να έχει πολύ καλή απόδοση στο γήπεδο.

Στη συνέχεια μίλησε για την κούρσα που έκανε στο πρώτο του γκολ: "Πήρα τη μπάλα και προσπάθησα να απαλλαγώ από τον άνθρωπο που είχα στην πλάτη μου, στη συνέχεια, στο ένας με έναν, συνειδητοποίησα ότι είχα απελευθερωθεί, έχω πάρει τη μπάλα στα δεξιά και περνάω και τον τερματοφύλακα και σκοράρω," ο Carlitos κάνει την περιγραφή στο Sky για το κατόρθωμα του που ενθουσιάστηκαν όλοι στο γήπεδο. "Υπολόγισα καλά." Καταλήγει ο Απάτσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: