JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Pogba: "Θέλω να μείνω για μεγάλο χρονικό διάστημα στη Γιούβε»




Ο Paul Pogba αποσιωπάται το ενδιαφέρον της Ρεάλ Μαδρίτης,και επιμένει ότι. "Είμαι χαρούμενος στη Γιουβέντους και ελπίζω να μείνει για μεγάλο χρονικό διάστημα. "

Ο 21χρονός Γάλλος μέσος,ήταν από τους καλύτερους στη χθεσινοβραδινή νίκη με 3-0 επί της Λάτσιο,αφού σημείωσε 2 τέρματα,και εδραίωσε τη Γιούβε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα.

"Αυτό ήταν το καλύτερό μου παιχνίδι της σεζόν και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι", είπε στους δημοσιογράφους μετά το παιχνίδι.

"Θέλω μόνο να μαθαίνω και να βελτιώνομαι έτσι ώστε να μπορώ να γίνω ο καλύτερος μία ημέρα."

Ο Pogba έχει επανειλημμένα συνδεθεί με το ενδιαφέρον των Ρεάλ Μαδρίτης,Παρί Σεν Ζερμέν,Τσέλσι, Μάντσεστερ Σίτι και ακόμη και την επιστροφή του στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

"Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι ένας μεγάλος σύλλογος,αλλά είμαι πολύ χαρούμενος στη Γιουβέντους και θέλω να συνεχίσω αυτές τις παραστάσεις. Ελπίζω να μείνω εδώ για πολύ καιρό. Είναι κολακευτικό να ακούω ότι ενδιαφέρονται για μένα τόσες ομάδες,αλλά τώρα παίζω για τη Γιουβέντους και είμαι στην ευχάριστη θέση να φοράω τη φανέλα της.

"Γιατί η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ σε άφησαν να φύγεις; 

Θα έπρεπε να τους ρωτήσετε.Ήμουν ελεύθερος,και επέλεξα να έρθω εδώ, τώρα είμαι χαρούμενος.Ο μάνατζερ και εγώ προτιμήσαμε να έρθω εδώ,τώρα είμαι πολύ χαρούμενος.

"Όλοι στα αποδυτήρια με αντιμετωπίζει σαν ένα μικρό αδελφό,και εγώ είμαι φίλος με όλους. 

Ο Gigi Buffon μου είπε κάτι πριν από το εναρκτήριο λάκτισμα που δεν μπορώ να επαναλάβω μπροστά στις κάμερες! "

Η προσοχή στρέφεται τώρα στην Τσάμπιονς Λιγκ,αφού την Τετάρτη ταξιδεύουμε  στο Μάλμε.

"Έχουμε μια μεγάλη ομάδα και μπορεί να πάμε μακριά σε αυτό το διαγωνισμό.Θα πρέπει να παραμείνουμε συγκεντρωμένοι και να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε με τον τρόπο που το κάναμε κατά της Λάτσιο. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: