JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 11 Μαΐου 2013

Κόντε: "Ενα μου όνειρο έγινε πραγματικότητα, ίσως στο μέλλον πάω πρέμιερ λιγκ"

Την ευκαιρία να δείξει τις προπονητικές του ικανότητες στο πρωτάθλημα της Πρέμιερ Λιγκ θέλει να έχει κάποια στιγμή στο μέλλον ο Αντόνιο Κόντε, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε πρόσφατες δηλώσεις του στα βρετανικά Μέσα.
Ο Ιταλός τεχνικός των πρωταθλητών θεωρεί πως αυτή η προοπτική, μπορεί να βελτιώσει τον ίδιο: «Δεν είναι μυστικό. Θα ήθελα να εργαστώ κάποια στιγμή στο εξωτερικό και ειδικότερα στο πρωτάθλημα της Αγγλίας. Όταν ήμουν παίκτης δεν δοκίμασα την τύχη μου εκτός συνόρων. Θέλω να το κάνω ως προπονητής, γιατί μια τέτοια εμπειρία θα με βελτιώσει πολύ. Έχουμε πολύ χρόνο μπροστά μας για να γίνει αυτό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κόντε σε τηλεοπτική εκπομπή του «BBC».
Ο Ιταλός προπονητής μίλησε επίσης για την καλύτερή του στιγμή μέσα στη σεζόν, αλλά και τη χειρότερη. Όσο για το έργο του στη Γιουβέντους και τα δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα, τόνισε: «Είναι υπέροχο συναίσθημα να κατακτάς ένα πρωτάθλημα. Πόσο μάλλον όταν είναι δύο συνεχόμενα. Το πρώτο από τα δύο ήταν καταπληκτικό, γιατί ήρθε εκεί που δεν το περιμέναμε. Αν συγκρίνω το πώς το νιώθει κανείς ως προπονητής και ως παίκτης, τότε διαπιστώνω πως το συναίσθημα είναι εντελώς διαφορετικό. Στην περίπτωση του τεχνικού, αισθάνεσαι ακόμα περισσότερο ως υπεύθυνος για την επιτυχία. Όλη η δουλειά σου μέσα στο χρόνο, η συνεργασία με τους πάντες στην ομάδα, είναι πολύ διαφορετικά. Όσο για την καλύτερη μου στιγμή μέσα στη φετινή σεζόν, αυτή είναι το ματς με την Παλέρμο, που κατακτήσαμε και μαθηματικά τον τίτλο. Η χειρότερη; Το ματς με τη Νάπολι στο Σούπερ Καπ, αφού δεν κατάφερα να βρίσκομαι στον πάγκο».
Τέλος, αναφέρθηκε και στο μέλλον του όσον αφορά τη Γιουβέντους: «Πάντα ήθελα να μου δοθεί η ευκαιρία να είμαι προπονητής της Γιουβέντους. Για μένα, ένα όνειρο έγινε πραγματικότητα. Κατέκτησα μαζί της δύο συνεχόμενα πρωταθλήματα και πλέον οι απαιτήσεις είναι υψηλότερες. Στο τέλος της χρονιάς θα μιλήσω με τους ανθρώπους της ομάδας και θα καταλήξουμε σε πολλά θέματα που αφορούν τόσο το σύλλογο όσο και εμένα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: