JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Μοράτα: "Θέλω να κερδίσω πολλούς τίτλους στη Γιούβε"

Ο Άλβαρο Μοράτα μίλησε σε συνέντευξη του για όσα γράφονται στον τύπο περί πιθανής επιστροφής του στη Μαδρίτη, ξεκαθάρισε πως δεν θέλει να φύγει από τη Γιούβε νε την οποία ονειρεύεται να κατακτήση πολλούς τίτλους τα επόμενα χρόνια:


"Θέλω να κερδίσω πολλούς περισσότερους τίτλους με τη Γιουβέντους. Όχι δεν θέλω να γυρίσω στη Ρεάλ. Είμαι γοητευμένος στο Τορίνο. Αισθάνομαι χρέος όταν επιστρέψαμε από το Βερολίνο σε όλους αυτούς τους ανθρώπους που μας περίμεναν στο αεροδρόμιο, ακόμη κι αν είχαμε χάσει στον τελικό του Champions League. Άγγιξαν τα βάθη της ψυχή μου. Θέλω τουλάχιστον να κερδίσουμε όσους περισσότερους τίτλους είναι δυνατόν για να ικανοποιηθούν οι οπαδοί μας όπως τους αξίζει."

Επίσης διέψευσε τις φήμες ότι έχει μιλήσει με το Ράφα Μπενίτεθ και αποκάλυψε πως πέρυσι μίλησε με τον Κλόπ: "Όχι, δεν έχω μιλήσει με το Ράφα Μπενίτεθ. Αυτή ήταν η χρονιά μου ήταν μια σεζόν σε μια μεγάλη ομάδα, τη Γιουβέντους. Είχαν κερδίσει τρεις τίτλους πρωταθλήματος και ήθελαν να κατακτήσουν το πρωτάθλημα και τέταρτη, καθώς υπήρξε και η αλλαγή προπονητή. Οι άνθρωποι στην αρχή δεν πίστευαν τότε στον Allegri που πλέον έχει αποδειχθεί ότι είναι ένας πολύ καλός προπονητής. Η Γιούβε είναι μια πολύ μεγάλη ομάδα που με δέχτηκε καλά. Έχουν μαζί συμβόλαιο για 4-5 χρόνια. " 

Φέτος πέτυχε με τη Γιούβε Δεκατρία γκολ, 8 στη Serie A, και 5 στο Champions League και κέρδισε την εμπιστοσύνη του προπονητή της εθνικής Ισπανία Del Bosque. «Είμαι πολύ Περήφανος που φοράω τη φανέλα της Ισπανίας." Και η αποκάλυψη: «Πέρυσι μίλησα με τον Jürgen Klopp. Στη συνέχεια, δεν ξέρω αν η Μπορούσια έχει καταλήξει σε συμφωνία με τη Ρεάλ ή οτιδήποτε άλλο. Ήμουν επικεντρωμένος στο γήπεδο. Όταν ήμουν άρρωστος και η Γιουβέντους ήρθε στο σπίτι μου, μίλησα με τον τεχνικό διευθυντή της (Μαρότα), με έκανε να αισθανθώ αμέσως άνετα, υπήρξε αμοιβαίος σεβασμός, και μεγάλη εμπιστοσύνη. Δεν είχα ποτέ αμφιβολίες σχετικά με την επιλογή μου. "

Στη συνέχεια μίλησε για την ήττα στο Βερολίνο και για το μετάλλιο του: "Ναι, έδωσα το μετάλλιο του Champions σε ένα φίλο μου. Όταν σκέφτομαι ότι έχασα μου φαίνεται σαν ένα σημάδι που μου θυμίζει την ήττα και είναι αλάτι στην πληγή, δεν θέλω να θυμάμαι την ήττα, θα προσπαθήσω στο μέλλον να κερδίσω περισσότερους τίτλους. "

Και τέλος απάντησε για το τι πιστεύει για τον Πογκμπά που ακούγετε έντονα πως θα φύγει και για τον Κεντίρα που μόλις ήρθε στη Γιουβέντους: "Βλέπω τον Pogba στη Γιουβέντους. Υπάρχουν μεγάλη παίκτες που έχουν γράψει μεγάλη ιστορία στο σύνολο της σταδιοδρομίας τους με την Γιουβέντους. Αλλά μπορεί να παίξει οπουδήποτε, διότι είναι ένας από τους καλύτερους στον κόσμο. Είναι ένα εξαιρετικό παιδί. Ενδιαφέρεται για τον καθένα, προπονείται πολύ και είναι σοβαρός επαγγελματίας. Αν θέλει να φύγει θα πάει όπου θέλει. Αν με ρωτήσεις Ρεάλ ή Μπαρτσελόνα ξέρεις τι θα πω. Ο Khedira; Έχουμε μια πολύ καλή σχέση και με ρώτησε πολλά πράγματα για τη Γιουβέντους. Θα είναι σημαντικός για εμάς και η άφιξή του εδώ τον έκανε ευτυχισμένο. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: