JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Ανακοίνωσε την αποχώρηση του ο Πίρλο.

Ο Αντρέα Πίρλο ενημέρωσε τους φίλους του πως θα συνεχίσει τη καριέρα του στο MLS, στη New York City FC με την αποχώρηση του από τη Γιουβέντους να είναι οριστική.

Μάλιστα, ο έμπειρος μέσος φρόντισε να ενημερώσει τους φίλους της πρωταθλήτριας Ιταλίας για την απόφαση του να αποχωρήσει.

Το μήνυμα του Πίρλο στο Instagram:

“Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους για τη στήριξή σας σε κάθε στάδιο της ζωής του. Εκτιμώ την αγάπη μου δείχνατε κάθε φορά. Ήταν τιμή μου και μεγάλη μου χαρά να είμαι κομμάτι αυτής της μεγάλης ομάδας, της Γιουβέντους. Ήταν μια πανέμορφη φάση της ζωής και της καριέρας μου και είμαι πολύ χαρούμενος που βρέθηκα σε αυτό τον σύλλογο. Πλέον, ξεκινάει ένα νέο κεφάλαιο στη καριέρα μου και ανυπομονώ για στιγμές χαράς. Σας ευχαριστώ όλους πάρα πολύ…”.

Ο Πίρλο έχει συμφωνήσει με τη NewYorkCityFC και θα είναι συμπαίκτης με τον Φρανκ Λάμπαρντ και τον Νταβίντ Βίγια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: