JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Μοράτα: "Είμαι χαρούμενος εδώ, στη Μαδρίτη κανείς δεν ασχολήθηκε μαζί μου"

Χαρούμενος στο Τορίνο, όπου ήδη έχει πετύχει ορισμένα πράγματα, δήλωσε ο Αλβάρο Μοράτα, κλείνοντας ουσιαστικά την πόρτα στη Ρεάλ μετά τα σενάρια περί επιθυμίας του Μπενίτεθ να τον επαναφέρει σον σύλλογο.  


Ο νεαρός επιθετικός που σκόραρε δις απέναντι στη «βασίλισσα» στα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ και βρήκε το δρόμο για τα δίχτυα και στον μεγάλο τελικό του Βερολίνου, το βράδυ του περασμένου Σαββάτου, έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο και θέλει να συνεχίσει να το κάνει.

Σύμφωνα με ισπανικά δημοσιεύματα, έναν μόλις χρόνο μετά την πώληση του έναντι 22 εκατ.ευρώ, ο Ράφα Μπενίτεθ ζητάει την επιστροφή του Μοράτα στο «Σαντιάγκο Μπερναμπέου«».

Ο ποδοσφαιριστής, μιλώντας σε ιταλικό ραδιοφωνικό σταθμό, τοποθετήθηκε επ' αυτού και ανέφερε: «Έχω πετύχει πολλά στο Τορίνο. Είμαι χαρούμενος εδώ... Ήρθα στη Γιουβέντους κι έπαιξα στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ. Πίσω στη Μαδρίτη κανείς δεν είχε ασχοληθεί μαζί μου και δεν είχα καν μετάλλια...». 


Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: