JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 28 Ιουνίου 2015

MAX ALLEGRI : «ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΣΚΟ ΤΗΣ ΡΕΑΛ ΚΑΙ ΟΣΚΑΡ ΤΗΣ ΤΣΕΛΣΙ!»

«Σαν παίκτης ήμουν μέτριος,αλλά δε μετανιώνω για αυτό.Το 2000 ήμουν 32 ετών,έπαιζα στην Πεσκάρα και ξαφνικά στη μέση της προπόνησης το γήπεδο μου φάνηκε σαν αεροπορικός διάδρομος.Την επόμενη μέρα,σταμάτησα τη μπάλα.Μετά αναλογιζόμουν όλες αυτές τις φορές που μάλωνα με τους προπονητές μου,καθώς πάντα αμυνόμουν τις ιδέες μου για το ποδόσφαιρο.Έτσι σκέφτηκα ότι αξίζει να δοκιμάσω να γίνω προπονητής.»

«Η δύναμη σε έναν προπονητή φαίνεται από τη δημιουργικότητα του και το πως αντιδρά σε αναπάντεχες καταστάσεις.Μπορείς να προετοιμάσεις ένα παιχνίδι,αλλά δε μπορείς να το προβλέψεις.Γνωρίζουν πολλοί,ότι ενώ μπορεί να έχω καταλήξει στην ενδεκάδα την Παρασκευή το απόγευμα,την Κυριακή το πρωί υπάρχει πιθανότητα να την αλλάξω,βάσει ενστίκτου.Συνήθως στις 7.30 το πρωί,έρχομαι σε αντιπαράθεση με τον εαυτό μου.»

«Τελευταία φορά συνέβη,στον πρώτο ημιτελικό με τη Ρεάλ,Ένα φως άναψε στον εγκέφαλο μου.Θα βάλω το Στουράρο και θα προωθήσω τον Βιντάλ.Με αποκάλεσαν τρελό,αλλά είχα δίκιο.Είμαι πολύ σίγουρος για τον εαυτό μου,μιλάω ξεκάθαρα και δεν περιμένω ευγνωμοσύνη ή εμπάθεια.Είμαι επίσης καλός στο να κρύβομαι πίσω από ένα ψέμα,όταν χρειαστεί.»

«Χωρίς τον Τέβεζ και τον Πίρλο,θα πρέπει να πειραματιστούμε με διαφορετικές λύσεις.Θα ήθελα έναν παίκτη,ο οποίος μπορεί να δημιουργήσει ποδόσφαιρο,χωρίς να είναι μπανάλ.Μια wild card σε ένα,κατά τ' άλλα ισορροπημένο τακτικό πλάνο.»

«Μου αρέσουν ο Ίσκο της Ρεάλ Μαδρίτης και ο Όσκαρ της Τσέλσι.Από ιταλούς μου αρέσουν οι Domenico Berardi και Federico Bernardeschi.»

«Νομίζω ότι από άποψη φιλοδοξίας δε με χωρίζει τίποτα από τον Κόντε.Κέρδισε τρία πρωταθλήματα και εγώ θέλω να σηκώσουμε το πέμπτο συνεχόμενο.Δέχτηκα να έρθω στη Γιουβέντους,για να αποδείξω σε κάποιους αμφισβητίες μου,ότι έκαναν λάθος για μένα.»

«Βρίσκω ότι με το να κάθεσαι με τις ώρες τα βράδια να βλέπεις βίντεο με αγώνες,χάνεις σε οξύτητα.Εγώ προσωπικά χρειάζομαι πέντε λεπτά και μετά το προσωπικό μου αναλαμβάνει τα υπόλοιπα.Πληρώνονται για να είναι καλύτεροι από εμένα.»#LaCapolista

Δεν υπάρχουν σχόλια: