JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2015

Βιντάλ: "Ντρέπομαι για ότι έχει συμβεί, ήπια μόνο δυο ποτά".


"Ντρέπομαι για αυτό που συνέβη. Ζητώ συγγνώμη από όλους, έθεσα σε κίνδυνο τη ζωή της συζύγου μου."  
Αυτό είπε ο Arturo Vidal από το κέντρο κατάρτισης στη Χιλή, όπου επέστρεψε το απόγευμα μετά το περιστατικό χθες τη νύχτα που τον είδε να πρωταγωνιστήσει σε τροχαίο και τελικά του παίρνουν την άδεια οδήγησης για τουλάχιστον 4 μήνες (εκκρεμεί το κλείσιμο της έρευνας) και την υποχρέωση να εμφανίζεται κάθε μήνα στο προξενείο της Χιλής στο Μιλάνο για να υπογράφει.

Ο μέσος της Γιουβέντους θέλησε να απαντήσει στον Τύπο με μια δημόσια δήλωση: "Είμαι εδώ για να δώσω τη δική μου εκδοχή για το τι συνέβη. Ήπια δύο ποτά, μετά φεύγοντας είχα το ατύχημα που όλοι γνωρίζετε. Έχω βάλει σε κίνδυνο τις ζωές της συζύγου μου και άλλων ανθρώπων. Λυπάμαι πολύ. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη. Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τους συμπαίκτες μου, τους διευθυντές και ολόκληρη τη χώρα. Θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να βγούμε πρώτοι στο Κόπα Αμέρικα. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους με στήριξαν σε όλα αυτά που πέρασα. Ντρέπομαι τόσο πολύ για ότι έχει συμβεί. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: