JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Στο Τορίνο ο Μάντζουκίτς για εξετάσεις.


Στο Τορίνο έφτασε το βράδυ της Κυριακής (21/6) ο Μάριο Μάντζουκιτς, προκειμένου να περάσει από τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις κι έπειτα να υπογράψει το νέο του συμβόλαιο με τη Γιουβέντους.

Έπειτα από την επικείμενη αποχώρηση του Κάρλος Τέβες, οι «μπιανκονέρι» έψαχναν τον αντικαταστάτη του κι εδώ και λίγα 24ωρα έφτασαν σε συμφωνία μέ τον διεθνή Κροάτη.
Εκείνος έφτασε στο Τορίνο το βράδυ της Κυριακής (21/6) έτσι ώστε να περάσει από τα ιατρικά τεστ κι έπειτα να βάλει την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με τη «Γηραιά Κυρία», το οποίο θα είναι τετραετούς διάρκειας.

Υπενθυμίζεται πως το «deal» με την Ατλέτικο Μαδρίτης ολοκληρώθηκε -τελικώς- κοντά στο ποσό των 18 εκατομμυρίων ευρώ.

Ενθουσιασμένος εμφανίστηκε στις  πρώτες του δηλώσεις στο Τορίνο:
«Νιώθω πολύ καλά. Το Τορίνο είναι όμορφη πόλη. Έχω παίξει εδώ ήδη δύο φορές και τρέφω μεγάλο σεβασμό για τη Γιουβέντους. Ελπίζω να είμαι καλά και στον κόσμο λέω ότι θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Σε κάθε ομάδα που έπαιξα έδωσα τα πάντα και θα παλέψω για τη φανέλα. Ξέρω ότι η Γιουβέντους έχει πολλούς οπαδούς και είμαι χαρούμενος γι' αυτό. Εδώ είναι το νέο μου σπίτι και θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό» ήταν τα πρώτα λόγια του Κροάτη μετά την άφιξή του στην Ιταλία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: