JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Lapo Elkann: "Κακή ημέρα από κάθε άποψη."

Αποκάλυψε το παρασκήνιο των όσων είπε πάνω στα νεύρα του ο Lapo λίγα λεπτά πριν αρχίσει ο τελικό του Champions League στο Βερολίνο.


"Κοίτα αυτό - λέει ο Lapo σηκώνοντας το άνω χείλος. - Δώδεκα ράμματα και τρία δόντια σπασμένα πριν από την είσοδο μου στο γήπεδο, εξαιτίας μιας αγκωνιάς που δέχτηκα κατά λάθος μέσα στο πλήθος του Olympiastadion στο Βερολίνο."

Ο Lapo Elkann δεν είχε όρεξη για αστεία εκείνη την ώρα. Η αναφορά του είναι για τη συνέντευξη στο Sky λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του τελικού του Champions League στο Βερολίνο. 

Γιουβέντους και Μπαρτσελόνα πρόκειται να εισέλθουν στον αγωνιστικό χώρο, η ένταση είναι στο μέγιστο και ο Lapo μετά βίας μπορεί να μιλήσει. Αλλά έχει πολλά νεύρα.

«Όταν έδωσα τι συνέντευξη ήμουν υπό την επήρεια παυσιπόνων. Κακή ημέρα από κάθε άποψη, με λίγα λόγια, όχι μόνο για το τελικό αποτέλεσμα ... »


Δεν υπάρχουν σχόλια: