JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

Πογκμπά: "Η απώλεια του κυπέλλου μας πονάει"

Ο Paul Pogba έφτασε στο Κλαιρφονταίν μαζί με τον Patrice Evra όπου βρίσκεται η εθνική Γαλλίας και είναι στη διάθεση του Didier Deschamps. Ο Paul Pogba εμφανίστηκε με χαμόγελο, στη προετοιμασία της εθνικής Γαλλίας. Η ήττα στον τελικό του Βερολίνου με την Μπαρτσελόνα, βοήθησε τον νεαρό Γάλλο μέσο να αφήσει το σημάδι του και είναι πλέον περιζήτητος από πολλές ευρωπαϊκές ομάδες.


"Η απώλεια του κυπέλλου μας πονάει - ήταν τα πρώτα λόγια του Πογκμπά στο Canal+ - Ήταν ο πρώτος μου τελικό ... Ήμασταν σίγουροι ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε τον αγώνα. Παίξαμε καλά και φτάσαμε στην ισοφάριση σε 1-1, θα μπορούσαμε να προηγηθούμε στο σκορ καθώς υπήρχε πέναλτι εις βάρος μου, ο διαιτητής όμως δεν το είδε .... Συγχαρητήρια στην ισπανική ομάδα, που τους άξιζε η νίκη. Έχω μάθει πολλά, κοίταξα καλά το κύπελλο και ελπίζω να το κερδίσω μία ημέρα. " 

Τώρα ο Πογκμπά βρίσκεται με τους Les Bleus, και η ζήτηση του στην αγορά είναι τεράστια για αυτόν, ο ίδιος ωστόσο έχει κλειστά τα αυτιά του στις σειρήνες: "Είμαι αηδιασμένος, δεν πιστεύω τίποτα από όσα γράφονται, είμαι καλά στη Γιούβε ... Ξεκουράστηκα για μια στιγμή και τώρα είμαι στη Γαλλία ...». Η Pogbanovela συνεχίζεται ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: