JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 22 Μαΐου 2013

Ντελ Πιερό: "Είμαι χαρούμενος με τη Γιουβέντους"

Ο πρώην νούμερο 10 της Γιούβε Άλεξ Ντελ Πιέρο μίλησε για τους πρωταθλητές και είπε πως χρειάζονται μια διαφορετική χημεία για να πάνε ψηλά στο Champions League. Παρακολούθησα τους πρώην συμπαίκτες μου από την Αυστραλία', είμαι πολύ χαρούμενος για το πρωτάθλημα, έκαναν ένα μεγάλο κατόρθωμα, ήταν φανταστικό";. 

Ο Alessandro Del Piero είναι χαρούμενος για δεύτερη συνεχόμενη κατάκτηση του πρωταθλήματος και στο περιθώριο μιας έκθεσης φωτογραφίας εμπνευσμένη από το βιβλίο του, σε ένα νέο εκθεσιακό χώρο στο κέντρο του Τορίνο μίλησε για όλα.


"Δεν μπορούσα να πάω στο γήπεδο για το παιχνίδι πρωταθλήματος - είπε ειρωνικά - Γιατί δεν βρήκα εισιτήριο, μου τηλεφώνησαν, αλλά τα τηλέφωνα ήταν όλα ανοικτά ...". 


Οι πρωταθλητές χρειάζονται διαφορετική χημεία είπε -. \ "Δεν ξέρω τι λείπει από τη Γιούβε για να γεφυρώσει το χάσμα με τους μεγάλους της 'Ευρώπη για να κερδίσει ένα διαγωνισμό, όπως το Champions League δεν είναι μόνο βα έχεις πολύ καλούς παίκτες και μια μεγάλη εταιρεία, αλλά και μια διαφορετική χημεία" - και συνέχισε ο Del Piero - απλά κοιτάξτε την Μπορούσια Ντόρτμουντ, που κατάφερε με σοβαρή δουλεία να φτιάξει μια πολύ καλή ομάδα που διεκδική το Champions League. Το ιταλικό ποδόσφαιρο περνάει μια παρατεταμένη κρίση, πρέπει οι ομάδες να κάνουν την  υπέρβαση, αλλά το ποδόσφαιρο είναι μέρος αυτού του έθνους, ελπίζω ότι θα βρούμε κάποτε το νέο Del Piero, το νέο Totti".


Ο Alessandro Del Piero πρώην αρχηγός της juventus εγκαινίασε χθες την φωτογραφική έκθεση που είναι βασισμένη στο βιβλίο του που δημοσιεύθηκε πέρυσι. Η έκθεση περιέχει φωτογραφίες από την αθλητική ζωή του Άλεξ, αλλά και ιδιωτικές στιγμές του: "Εμείς επιλέξαμε πέντε φωτογραφίες από το κεφάλαιο για να εκφράσει μια διαδρομή που ακολούθησαν τα συναισθήματα που ήθελα να μεταφέρω στο βιβλίου", δήλωσε ο Del Piero. 


Οι φωτογραφίες που επιλέχθηκαν έχουν πέντε σταθμούς που σημάδεψαν την ζωή και την καριέρα του Ντελ Πιέρο, οι φωτογραφίες είναι τραβηγμένες την επόμενη ημέρα από το θάνατο του Gianni Agneli, το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2006, το τελευταίο πρωτάθλημα που κατέκτησε αγωνιζόμενος με την Juve το περασμένο έτος, αλλά και μια φωτογραφία στο σπίτι με τη μαμά του.  


Ο Alessandro Del Piero ήταν επίσης προσκεκλημένος του Sky Sports 24HD, όπου μίλησε για την Juve και τον κόσμο της και γιατί δεν ήταν παρόν στη φιέστα του της Γιουβέντους που έπαιξε εναντίον της Κάλιαρι; "Δεν θα μπω σε περίεργες ομιλίες, προσκλήσεις, χωρίς προσκλήσεις. Είμαι χαρούμενος που η Γιουβέντους έχει κερδίσει τον τίτλο του πρωταθλητή, το γεγονός ότι δεν ειπχα κληθεί, ίσως να ήταν επίσης καλό, γιατί οι πραγματικοί πρωταγωνιστές του αγώνα ήταν σε θέση να γιορτάσουν τη νίκη τους. όλοι οι φίλοι μου ξέρουν ότι είμαι πάντα κοντά τους, τους είδα και τους  χαιρέτησα λίγες μέρες αργότερα σε ένα άλλο show. Ως εκ τούτου, είμαι τόσο χαρούμενος, δεν υπάρχει λύπη, μας ενώνει όλους η  juventus. Συνεπώς, υπο αυτή την έννοια είμαστε όλοι στην ίδια πλευρά".


Ο Marchisio, ήταν παρόν σήμερα στην παρουσίαση, είναι δικό σας κληρονόμος λίγο και ο αριθμός της φανέλας σας με το δέκα εξακολουθεί να είναι κενή, ακόμα δεν έχω έχει δοθεί σε κάποιον, στη συνέχεια, μην ανησυχείτε ... έτσι, έκλεισε την επιστροφή σας στο πεδίο για να Γιούβε; αποκλείει έξω προς το παρόν. Marchisio ήρθε εδώ ως φίλος και ως παίκτης. ως ένα μονοπάτι, δεν υπάρχει καμία ομοιότητα με μένα ιδιαίτερα. και «ένα ξεχωριστό χαρακτήρα. Είναι ένας παίκτης που έχει εξαιρετική ποιότητα της δικής του. τότε, ο καθένας από εμάς είναι στο δρόμο του. θα υπήρχε να με κρατήσει πολύ να συγκρίνουν μου, επειδή δεν έχουμε τον ίδιο ρόλο σε αυτή την έννοια, άλλες καταστάσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: