JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

«Θέλω να παραμείνω στη Γιουβέντους»

Την επιθυμία του να παραμείνει στη Γιουβέντους και να πετύχει σημαντικά πράγματα φορώντας τη φανέλα της, εξέφρασε ο Νίκλας Μπέντνερ μιλώντας στο ιταλικό «Sky Sport». Ο Δανός επιθετικός ζήτησε περισσότερο χρόνο συμμετοχής, για να μπορέσει να βρει ρυθμό στο παιχνίδι του, ενώ αποκάλυψε και ποιο ήταν το περιστατικό εκείνο που του άλλαξε τη ζωή.

Μετά από το δανεισμό του στη Σάντερλαντ, ο Νίκλας Μπέντνερ επέστρεψε στην Άρσεναλ, όπου και ανήκει, για να παραχωρηθεί εκ νέου δανεικός, αυτή τη φορά στη Γιουβέντους. Οι Ιταλοί έψαχναν έναν αξιόπιστο επιθετικό και ο Μπέντνερ έμοιαζε η ιδανική λύση. Μετά τους πρώτους μήνες στη «Γιούβε», όμως, ο ποδοσφαιριστής δεν δείχνει να έχει πείσει με την απόδοσή του και ο χρόνος συμμετοχής του παραμένει μικρός, κάτι που τον ενοχλεί, όπως αποκάλυψε μιλώντας στο συνδρομητικό «Sky Sport».


«
Έχω παίξει μέχρι τώρα λίγο και αυτό δεν με ικανοποιεί. Χρειάζομαι περισσότερες συμμετοχές, ώστε να αποδείξω πως είμαι παίκτης που μπορεί να σταθεί στη Γιουβέντους. Θέλω να πρωταγωνιστήσω με την ασπρόμαυρη φανέλα», τόνισε ο Μπέντνερ.

Αν δεν ικανοποιήσεις τους ανθρώπους της «Γιούβε» θα υποχρεωθείς να επιστρέψεις στην Άρσεναλ. «
Αυτό δεν το θέλω. Μην νομίζετε πως κρατώ κακία σε κάποιους εκεί, απλώς θεωρώ πως δεν είναι, για την ώρα τουλάχιστον, η καλύτερη επιλογή για την καριέρα μου να αγωνιστώ στο Λονδίνο. Θέλω να παίξω στη Γιουβέντους, να κερδίσω τίτλους και να τους υποχρεώσω να με κρατήσουν. Αυτή τη στιγμή ζω το όνειρό μου», υπογράμμισε ο Δανός.

Ο Μπέντνερ αποκάλυψε και ένα περιστατικό που του άλλαξε τον τρόπο σκέψης. «
Το 2009 είχα ένα ατύχημα με το αυτοκίνητό μου. Για λίγο δεν σκοτώθηκα. Αυτό άλλαξε τη ζωή μου. Χρειάστηκε καιρός για να ξεπεράσω το σοκ, αλλά το ατύχημα με βοήθησε να αναθεωρήσω πολλά πράγματα και να γίνω καλύτερος άνθρωπος και επαγγελματίας. Από τη μέρα εκείνη, νιώθω πως ζω μια άλλη ζωή», τόνισε ο Νίκλας Μπέντνερ.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Εμεις θελουμε ακριβως το αντιθετο οπως λεμε και στο χωριο μου,φευγα κακο απ τα ματια μ.BILLARAS