JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Κουαλιαρέλα: "Περνάω την καλύτερη περίοδο"

Ως την καλύτερη περίοδο της μέχρι τώρα καριέρας του χαρακτήρισε αυτή που διανύει στη Γιουβέντους φέτος ο Φάμπιο Κουαλιαρέλα.

Ο Ιταλός επιθετικός έχει ήδη φτάσει μετά από 11 παιχνίδια, να μετράει 8 γκολ και μάλιστα έχοντας τις περισσότερες συμμετοχές ως αλλαγή, όντας ο φορ με τον λιγότερο χρόνο στη "Γιούβε" πλην του Νίκλας Μπέντνερ. Μάλιστα, στο πρόσφατο 6-1 επί της Πεσκάρα πέτυχε χατ-τρικ, γεγονός που τον ανέβασε ακόμα περισσότερο ψυχολογικά.

«Παλιότερα με έπιανε πανικός για να σκοράρω. Ήθελα πολύ να βάζω γκολ και αυτό με έκανε να μην έχω καθαρό μυαλό στην τελική προσπάθεια. Τώρα είμαι πιο ήρεμος και πιο αποτελεσματικός. Η ωριμότητα με έχει βοηθήσει και με έχει κάνει καλύτερο επιθετικό. Πιστεύω πως αυτή είναι η καλύτερη περίοδος της καριέρας μου», είπε χαρακτηριστικά.

Όσο για το γεγονός ότι δεν αγωνίζεται συνεχώς: «Καθόλου. Ο Κόντε μας έχει εξηγήσει πως όλοι οι επιθετικοί είμαστε εν δυνάμει βασικοί. Κάθε φορά κάνει μια επιλογή και μέχρι στιγμής αυτό μας βγαίνει σε καλό. Το ό,τι βάζω πολλά γκολ, είναι αποτέλεσμα και της δουλειάς που γίνεται συνολικά στην ομάδα. Ξέρω πως οι συμπαίκτες μου είναι ικανότατοι και για αυτό δεν προβληματίζομαι αν παίζω λίγο. Σημασία έχει να παίρνουμε τα παιχνίδια και όχι ποιος παίζει ή ποιος σκοράρει».  

Δεν υπάρχουν σχόλια: