JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Κουαλιαρέλα: "Αισθάνομαι δικαιωμένος"

Σε πελάγη ευτυχίας έπλεε μετά το τέλος του αγώνα της Γιουβέντους με την Τσέλσι, ο Φάμπιο Κουαλιαρέλα.

Άλλωστε η εμφάνισή του και το γκολ που πέτυχε στην μεγάλη νίκη των “μπιανκονέρι” επί των “μπλε” ήταν μια μεγάλη δικαίωση για τον ίδιο καθώς το περασμένο καλοκαίρι είχε βρεθεί πολύ κοντά στην αποχώρησή του από το Τορίνο.

«Από την αρχή ο Κόντε μου είχε πει πως έχει πέντε επιθετικούς και σκοπεύει να δώσει ευκαιρίες σε όλους. Με τα λόγια αυτά πείστηκα να μείνω και να παλέψω για μια θέση στην ενδεκάδα. Αισθάνομαι δικαιωμένος, αφού παρά το γεγονός πως έχω μικρό χρόνο συμμετοχής, έχω πετύχει εννέα γκολ. Ούτε που θα το φανταζόμουν μερικούς μήνες πριν», είπε αρχικά ο Κουαλιαρέλα και συνέχισε:

«Είμαι χαρούμενος για το γκολ που πέτυχα. Το αφιερώνω σε μένα γιατί ποτέ δεν παράτησα την προσπάθεια και τώρα δικαιώνομαι. Κάναμε ένα σπουδαίο παιχνίδι, απέναντι σε έναν δύσκολο αντίπαλο και πήραμε μια δίκαιη νίκη. Μένει ακόμα ένα βήμα για να περάσουμε στην επόμενη φάση. Κάτι που θα αποτελέσει τεράστια επιτυχία».

Όσο για το ενδεχόμενο να κληθεί στην “Σκουάντρα Ατζούρα”, ο Κουαλιαρέλα, είπε:

«Τι να πω; Ο Πραντέλι έχει το νούμερό μου. Δεν το έχω αλλάξει. Αν θέλει να μου πει κάτι, ας με πάρει». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: