JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Συνέντευξη Κόντε μέσω web chat.

Την ίδια ώρα, ο Αντόνιο Κόντε, που όσο είναι τιμωρημένος δεν κάνει δηλώσεις, μίλησε με οπαδούς της Γιουβέντους μέσω ενός web chat που οργάνωσε η διοίκηση και αναφέρθηκε σε πολλά θέματα.

 

Για την τιμωρία του: «Λέω σε αυτούς που με έκριναν, να προσπαθήσουν να ζήσουν για μια μόνο μέρα σαν ένοχοι ενώ θα είναι αθώοι, για να δουν πώς είναι».

Για το πόσο του λείπει ο πάγκος: «Η γυναίκα μου έφτιαξε έναν πάγκο στο σπίτι και κάθομαι σε αυτόν για να βλέπω τηλεόραση! Είναι λογικό να μου λείπει η επαφή με την ομάδα την ώρα του αγώνα, η επαφή με τον κόσμο από τον πάγκο. Εχω όμως άριστους συνεργάτες και εκπληκτικούς ποδοσφαιριστές που τους εμπιστεύομαι απολύτως».

Για την ήττα από την Ιντερ: «Η Γιουβέντους δεν έχασε την πείνα της για επιτυχίες και αυτό θα το διαπιστώσουν όλοι στη συνέχεια. Στο ματς με την Ιντερ είμασταν, ίσως επειδή προηγηθήκαμε τόσο νωρίς, λιγότερο επιθετικοί από ό,τι συνήθως. Αυτή η ήττα όμως μας βοήθησε να καταλάβουμε ότι πρέπει σε κάθε αγώνα να είμαστε... φτιαγμένοι από την αρχή ως το τέλος. Συγχαρητήρια στην Ιντερ για τη νίκη της πάντως, θα παλέψουν μαζί μας για το Scudetto».

Για τον Πολ Πογκμπά: «Τον εμπιστεύομαι όπως όλους. Δε δίστασα να του δώσω τη δυνατότητα να κάνει ντεμπούτο στο Campionato, με τη φανέλα της Γιουβέντους, στα 19 του χρόνια. Εξαρτάται από μένα και από αυτόν το να γίνει πολύ μεγάλος ποδοσφαιριστής. Εγώ κι αυτός θα πρέπει να το καταφέρουμε αυτό μαζί. Είναι καλός τύπος εκτός γηπέδου, απλά θα πρέπει να προσέξει κάποια πράγματα και θα γίνει σύντομα ο καλύτερος του κόσμου»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: