JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

Pogba: " Πρέπει να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο"


Ο ήρωας της χθεσινής βραδιάς ο Paul Pogba ανεβαίνει στα μάτια όλων των φίλων της Γιούβε με την απόδοση και την προσωπικότητα του ηγέτη που δείχνει. Ο νεαρός Γάλλοδ εναντίον της Μπολόνια έκανε  μια μεγάλη εμφάνιση, μοίρασε όμορφα το παιχνίδι, πέτυχε ένα πολύ όμορφο και καθοριστικό γκολ που διατήρησε την Γιουβέντους στην κορυφή και σε απόσταση ασφαλείας από τους διώκτες της. 

Ο Pogba είπε μετά το τέλος του αγώνα: "Πρέπει να βελτιωθώ ακόμα περισσότερο - εξηγεί με ειλικρίνεια ο Pogba - Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος, που πέτυχα το νικητήριο γκολ, αλλά πρέπει να κοιτάξουμε πλέον μπροστά. " 


Σκέφτεστε το παιχνίδι με την Inter ήδη; "Λοιπόν, όχι. Αυτό είναι το βράδυ του αγώνα Γιουβέντους-Μπολόνια, ας απολαύσουμε την επιτυχία. Το παιχνίδι με την Inter θα το σκεφτούμε από αύριο. " 

Φυσικά, μετά από ένα παιχνίδι όπως αυτό, ο Pogba είναι υποψήφιος για φανέλα βασικού για το παιχνίδι με τους Nerazzurri, αλλά ο νεαρός δεν πετάει στα σύννεφα: "Αυτό δεν είναι σημαντικό. Αν ο προπονητής μου πει να παίξω εγώ προσπαθώ να είμαι έτοιμος πάντα, όπως και αν γίνει αυτό, είτε είμαι στον πάγκο και μπω στον αγώνα, είτε είμαι βασικός. "

Σε κάθε περίπτωση, ο Pogba είναι αποφασιστικό μπροστά από το τέρμα και έχει καταφέρει να πετύχει κιόλας δυο γκολ με την ασπρόμαυρη φανέλα: "Μου αρέσει να σκοράρω ακόμα και όταν ήμουν στην Μάντσεστερ προσπαθούσα να βγαίνω μπροστά. Είμαι ψηλός και αρκετά δυνατός στη μεγάλη περιοχή, μπορώ να διεκδικήσω κεφαλιές και είμαι σίγουρος με τον εαυτό μου. " 

Στην Μπολόνια θα τον θυμούνται ... 

Δεν υπάρχουν σχόλια: