JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2015

Ντελ Πιέρο: "Γιουβέντους και Μπαρτσελόνα έχουν τις ίδιες πιθανότητες για την κατάκτηση του κυπέλλου."

Ο πρώην αρχηγός των Μπιανκονέρι Alex  Del Piero έρχεται και πάλι στο Τορίνο: για το παιχνίδι της καρδιάς, και μιλάει για τον τελικό του Βερολίνου. 


Del Piero:.... "Βλέπω μια πολύ καλή Γιούβε θα είναι μια δύσκολη αντίπαλος, έτσι θα έχει μια διαφορετική ιστορία όπως όλοι οι τελικοί της Γιούβε, όπως και η Μπαρτσελόνα, έχει την ποιότητα που μπορεί να κάνει τι διαφορά, το κάνουμε είμαι προληπτικός, αλλά , γι 'αυτό δεν θα πω περισσότερα."

Ο Marchisio λέει ότι η Γιούβε έχει 50% πιθανότητες να το κατακτήση; "Κι εγώ συμφωνώ μαζί του, Γιουβέντους και Μπαρτσελόνα έχουν τις ίδιες πιθανότητες για την κατάκτηση του κυπέλλου." 

Πού θα είμαι; "Μάλλον θα είμαι στο Βερολίνο, θα επιστρέψω μετά το παγκόσμιο πρωτάθλημα που κατακτήσαμε."

Δεν υπάρχουν σχόλια: