JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

Βιντάλ: "Καταπληκτικοί με πολύ πάθος οι οπαδοί της Γιούβε"

Συνέντευξη στο BBC έδωσε ο Αρτούρο Βιντάλ και αναφέρθηκε σε όσα έχει ζήσει ως τώρα στην καριέρα του, τονίζοντας ότι νιώθει ένας από τους καλύτερους του κόσμου.
Ο Χιλιανός έχει μετατραπεί σε αυτά τα 2,5 χρόνια στη Γιουβέντους από καλός ποδοσφαιριστής σε σταρ και είναι πολλοί αυτοί, εντός και εκτός Ιταλίας, που πιστεύουν ότι αυτή τη στιγμή ενδέχεται να είναι και ο καλύτερος χαφ του κόσμου. Αυτή είναι η άποψη και του BBC, όπως φαίνεται, καθώς έκανε θέμα για τον Χιλιανό, οποίος στη συνέντευξη του αναφέρθηκε στο πώς ξεκίνησε από τη Χιλή για να φτάσει στη Γιουβέντους, εξηγώντας και πώς νιώθει κάθε φορά που φοράει τη φανέλα της.

«Η αρχή ήταν δύσκολη, είχαμε λίγα λεφτά στην οικογένεια, μια δύσκολη κατάσταση για μένα και τα αδέρφια μου και η μητέρα μου δούλευε πολύ για εμάς. Σιγά-σιγά μπήκα στον κόσμο του ποδοσφαίρου για να βοηθήσω την οικογένεια μου. Ηθελα να γίνω επαγγελματίας για να τους βοηθήσω. Εδινα τον καλύτερο μου εαυτό από πιτσιρικάς στην Κόλο Κόλο και μετά στη Γερμανίαβρήκα ένα ποδόσφαιρο διαφορετικό από ό,τι στη Χιλή», είπε αρχικά ο Χιλιανός και στη συνέχεια παραδέχθηκε ότι αντιλαμβάνεται και ο ίδιος σε τι επίπεδο είναι τώρα: «Μπήκα σε μια σπουδαία ομάδα, με σπουδαίους συμπαίκτες που με βοηθάνε να γίνομαι καλύτερος. Χαίρομαι όταν μου λένε ότι είμαι από τους καλύτερους του κόσμου γιατί έχω δουλέψει σκληρά για να φτάσω εδώ. Για να είμαι ειλικρινής, ναι, αισθάνομαι σημαντικός στον ρόλο μου και πρέπει να κάνω σημαντικά πράγματα τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά. Ετσι ήταν στο ξεκίνημα στην Κόλο Κόλο, έτσι είναι και τώρα στη Γιουβέντους».

Ο Βιντάλ είναι αυτούς που βοήθησαν τα μέγιστα ώστε να επιστρέψουν οι «μπιανκονέρι» στην κορυφή το 2012, να παραμείνουν σε αυτή μέχρι τώρα και να στοχεύουν σε νέες επιτυχίες, τρελαίνοντας τους οπαδούς με τις εμφανίσεις του. Οπως τρελαίνεται και ο ίδιος, όπως τονίζει, από τις αντιδράσεις των Γιουβεντίνων στις εξέδρες.
«Είναι απίστευτο το πάθος των οπαδών της Γιουβέντους, είναι ό,τι καλύτερο έχω συναντήσει στην καριέρα μου. Μόνο όταν φοράς αυτή τη φανέλα μπορείς να το καταλάβεις, μπορείς να νιώσεις την ιστορία αυτής της ομάδας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: