JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

Τέβεζ" Δεν μπορώ να περιμένω για το ντέρμπι του Τορίνο.




Ο Carlos Tevez δήλωσε ότι "δεν μπορεί να περιμένει" για την Κυριακή για το Derby della Mole.

Το ντέρμπι του Τορίνο θα ξεκινήσει στην στο ασυνήθιστη ώρα 18.30 ώρα Ιταλίας(19.30 ώρα Ελλάδος) .

Την περασμένη Πέμπτη το βράδυ η Γιουβέντους νίκησε την Τραμπζονσπόρ με 2-0 στο πρώτο παιχνίδι για τους 32 του Γιουρόπα Λιγκ.

"Η νίκη στο Γιουρόπα μας δίνει μεγάλη εμπιστοσύνη και είμαστε ευχαριστημένοι με το αποτέλεσμα, ακόμη και αν αυτό δεν μας επιτρέπει να χαλαρώσουμε, "δήλωσε ο Apache στο Sky Sport Italia.

"Το δεύτερο ημίχρονο έκρυβε κινδύνους,γι 'αυτό πρέπει να διατηρήσουμε ένα υψηλό επίπεδο συγκέντρωσης. Η ατμόσφαιρα στην Τουρκία είναι πάντα εκρηκτική,γι 'αυτό δεν θα είναι εύκολη εξ αποστάσεως.

«Ένιωσα πολύ κουρασμένος μετά το παιχνίδι,αλλά εγώ να είστε σίγουροι ότι θα είμαι έτοιμος για το ντέρμπι. Δεν μπορώ να περιμένω για να βρεθώ στο γήπεδο την Κυριακή. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: