JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Οσβάλντο: "Στόχος μου να μεταδώσω ενθουσιασμό στην ομάδα"

Ενθουσιασμό ελπίζει να φέρει στην ενδεκάδα της Γιουβέντους ο Πάμπλο Οσβάλντο, όπως ανέφερε στις πρώτες του δηλώσεις μετά τη μεταγραφή του στους «μπιανκονέρι» από τη Σαουθάμπτον.

Ο Ιταλός επιθετικός έμεινε στην Αγγλία μόλις έξι μήνες και τώρα γυρίζει στη Serie A ως δανεικός μέχρι το τέλος της σεζόν, με προοπτική να παραμείνει μόνιμα, αν συμφωνήσουν όλες οι πλευρές.

«Εβλεπα πάντα τη Γιουβέντους πάντα ως μία σπουδαία αντίπαλο, όταν έπαιζα στη Λέτσε, τη Φιορεντίνα και τη Ρόμα. Τώρα, ελπίζω να απολαύσω τον χρόνο μου στην άλλη πλευρά, ως παίκτης της. Στόχος μου είναι επίσης να μεταδώσω στην ομάδα τον ενθουσιασμό μου. Είναι τιμή για μένα που έρχομαι εδώ και ένα όνειρο που πραγματοποιείται», σχολίασε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: