JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Carrera: "Ο Vucinic είναι σχεδόν εκτός, ο Buffon θα μας πει ο ίδιος αν μπορεί να παίξει"

Ο Masimo Carrera μίλησε στην συνέντευξη Τύπου για το αυριανό παιχνίδι και για το ότι η αποστολή του έλαβε τέλος καθώς επιστρέφει στην εργασία του ο Alessio μέχρι να επιστρέψει και ο Conte, με χαμόγελα και ικανοποίηση με ό, τι έχει γίνει μέχρι τώρα που έχει αντικαταστήσει τον προπονητή της Γιουβέντους, η ομάδα είναι στην πρώτη θέση και ακόμα αήττητη: "Στον πάγκο στο παιχνίδι με την Νάπολι θα είναι ο Alessio φυσικά, είναι ο δεύτερος μετά τον κ. Conte. Θα επιστρέψω για να κάνω τον τεχνικό συνεργάτη επειδή αυτός είναι ο ρόλος μου. Το μέλλον ως διευθυντής; Προς το παρόν αυτό είναι κάτι που δεν με νοιάζει, εγώ είμαι ωραία εδώ και είμαι χαρούμενος με αυτό που κάνω. Με ενόχλησαν πολύ οι φήμες που βγήκαν ότι με την επιστροφή του Conte εγώ θα φύγω, είναι ένα ψέμα που εφευρέθηκε, έχουμε μεγάλο σεβασμό ο ένας για τον άλλον, και η απόδειξη είναι ότι είμαι εδώ για να μιλήσω " 


"Ο Βούτσινιτς είναι σχεδόν εκτός από το αυριανό παιχνίδι. Ο Buffon θα προσπαθήσει  μέχρι το παιχνίδι να είναι έτοιμος, ο Gigi θα μας πει αν ο ίδιος είναι σε θέση να παίξει ή όχι".


Δεν υπάρχουν σχόλια: