JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Ανανέωσαν μέχρι το 2018, Μαρότα, Παρατίτσι και συνεργάτες"

Μία μέρα μετά την πρόκριση στους «4» του Champions League, η Γιουβέντους ανακοίνωσε την ανανέωση των συμβολαίων του γενικού διευθυντή, του αθλητικού διευθυντή και όλων των συνεργατών τους.


Οι Μπέπε Μαρότα και Φάμπιο Παράτιτσι ήταν η πρώτη επιλογή που έκανε ο Αντρέα Ανιέλι αναλαμβάνοντας την προεδρία τον Μάιο του 2010 και τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν. Η Γιούβε έχει κατακτήσει τρία σερί πρωταθλήματα και πάει για το τέταρτο, ξαναφτιάχνει το όνομα της στην Ευρώπη και παράλληλα αυξάνει τα έσοδα της. Με το κλίμα να είναι παραπάνω από ευχάριστο μετά την επιστροφή στους «4» του Champions League, οι Μπιανκονέρι ανακοίνωσαν ότι ο γενικός διευθυντής Μαρότα και ο αθλητικός διευθυντής Παράτιτσι, όπως και όλο το τιμ τους, ανανέωσαν τα συμβόλαια τους ως το 2018.

Μετά την ανανέωση ο Μαρότα δήλωσε στα Μ.Μ.Ε. : «Στο ποδόσφαιρο χρειάζονται αποτελέσματα μέσα και έξω από το γήπεδο. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο Ανιέλι εκ μέρους όλων των συνεργατών μου. Ο Παράτιτσι είναι πρώτα από όλα φίλος μου και πάντα ήθελα και θέλω το καλύτερο για αυτόν, είμαστε δέκα χρόνια μαζί και έχει την εκτίμηση όλων στο κλαμπ. Η Γιουβέντους έχει μπροστά της μια σημαντική ιστορία. Η χειρότερη στιγμή μου στη Γιούβε ήταν ο αποκλεισμός στο Πόζναν την σεζόν 2010-11 και η πιο όμορφη το Scudetto του 2012 στην Τεργέστη γιατί ήταν απρόσμενο», είπε ο Μαρότα μετά την ανακοίνωση, με τον Παράτιτσι να τονίζει τα ακόλουθα.

Παρατίτσι : «Δεν μιλάω ποτέ γιατί οι πρωταγωνιστές είναι άλλοι, από τον πρόεδρο ως τους ποδοσφαιριστές. Ο καθένας κάνει την δουλειά του όπως θεωρεί σωστό. Ευχαριστώ πρώτα τον άνθρωπο και μετά τον διευθυντή Μπέπε Μαρότα γιατί ήταν αυτός που με εμπιστεύθηκε και με επέλεξε όταν σταμάτησα την πορεία μου ως ποδοσφαιριστής. Αν έχω γίνει καλός στη δουλειά μου, του αξίζουν συγχαρητήρια. Η χειρότερη μου στιγμή στη Γιούβε ήταν ο περσινός αποκλεισμός στην Κωνσταντινούπολη, η πιο όμορφη το πρωτάθλημα του 2012 στην Τεργέστη. Η Γιουβέντους είναι ιστορία, είναι η οικογένεια Ανιέλι, είναι η ομάδα με τους περισσότερους οπαδούς και είμαι υπερήφανος επειδή μπορώ να γράψω ένα μικρό κομμάτι αυτής της ιστορίας».



Πηγή: gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: