JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Επέστρεψε στη Γιούβε ο Τρεζεγκολ.


Ο Νταβίντ Τρεζεγκέ επιστρέφει και επίσημα στη Γιουβέντους στο ρόλο του Προέδρου των μύθων της ομάδας (Juventus Legends). Ο ίδιος ο σύλλογος της Γιουβέντους ενημέρωσε με ένα σημείωμα στην ιστοσελίδα του. "Ο Βασιλιάς Νταβίντ είναι μαζί μας για άλλη μια φορά. Ο μεγαλύτερος ξένος στράικερ της ιστορίας μας είναι πίσω για να γίνει αναπόσπαστο μέρος της μεγάλης οικογένειας της Γιουβέντους: θα είναι ο πρεσβευτής της ομάδας στον κόσμο και, πάνω απ 'όλα, θα είναι ο Πρόεδρος των μύθων της Γιουβέντους - Juventus Legends".

Ο Νταβίντ Τρεζεγκέ με τη σειρά του εξέφρασε τη χαρά του για αυτό το νέο ρόλο που του ανέθεσε η Γιουβέντους: "Πάνω από όλα ήταν μια πολύ σημαντική καριέρα, ήταν μια καλή ιστορία με κάθε έννοια. Τώρα έχω την ευκαιρία να ξεκινήσω μια νέα περιπέτεια με την ομάδα που με έκανε να μεγαλώσω ως παίκτης και ως άνθρωπος. Είμαι περήφανος που η Γιούβε με σκέφτηκε. Είμαι πολύ υπερήφανος που επιστρέφω στο σπίτι μου. Θα έχω την ευκαιρία να έχουν ένα νέο ρόλο ως πρόεδρος των μύθων της ομάδας. Είναι κάτι το εξαιρετικό, γιατί είναι ένα μεγάλο σχέδιο. Το πρώτο καθήκον μου θα είναι στις 4 Μαΐου στην Ιαπωνία όπου θα αντιμετωπίσουμε την Kyushu Legends, που σχηματίζεται από μια επιλογή των καλύτερων παικτών των ομάδων της νήσου Κιούσου. "


Δεν υπάρχουν σχόλια: