JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Μπουφόν: "θέλω να αγωνίζομαι βασικός μέχρι τα 40"

Την επιθυμία του να συνεχίζει να αγωνίζεται μέχρι την ηλικία των 40 ετών, εξέφρασε σε συνέντευξή του ο Τζιανλουίτζι Μπουφόν.


Ο Ιταλός πορτιέρο αποτελεί τον νούμερο ένα τερματοφύλακα τόσο στη Γιουβέντους, όσο και στη «σκουάντρα ατζούρα» και παρότι βρίσκεται στο 37ο έτος της ηλικίας του, δείχνει διατεθειμένος να συνεχίζει να αγωνίζεται για τρία ακόμη χρόνια.


«Δεν θέλω να κάνω γκεστ εμφανίσεις ως αναπληρωματικός τερματοφύλακας. Θέλω να συνεχίσω ως βασικός μέχρι την ηλικία των 40 ετών και μετά θα αποσυρθώ»ανέφερε αρχικά ο έμπειρος πορτιέρο, σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «L' Equipe»

Για το εάν υπάρχει κάτι που μετανιώνει: «Η μοναδική στεναχώρια μου είναι ότι ποτέ δεν αγωνίστηκα στην Premier League. Θα ήθελα να δοκιμαστώ σε αυτό το πρωτάθλημα και να παίξω σε γήπεδα που έχουν τόσο σπουδαία αθλητική κουλτούρα».

Για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί στο Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018«Θα έλεγα ψέμματα αν έλεγα ότι δεν το σκέφτομαι».

Τέλος, αναφορικά με τη «μονομαχία» με τη Μονακό, στο πλαίσιο της προημιτελικής φάσης του Champions League δήλωσε: «Είναι ένα τρόπαιο που δεν έχω κατακτήσει και, προφανώς, το σκέφτομαι. Πάντως, δεν θα με εκπλήξει αν τα καταφέρω πριν από το τέλος της καριέρας μου, καθώς έχω εργαστεί σκληρά και όταν εργάζεσαι σκληρά η ζωή πάντα σου επιστρέφει κάτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: