JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012

Μπέντνερ: "Είμαι στον καλύτερο σύλλογο της Ιταλίας"

Αποφασισμένος να δικαιώσει όσους τον εμπιστεύτηκαν από τη Γιουβέντους εμφανίστηκε ο Νίκλας Μπέντνερ, μιλώντας στην επίσημη ιστοσελίδα του ιταλικού συλλόγου. Στόχος του Δανού στράικερ είναι να… ματώσει τα αντίπαλα δίχτυα και να μην περιοριστεί το έργο του μόνο στην προπονήσεις των «μπιανκονέρι».

«Η πρώτη μου αίσθηση είναι ότι είμαι στον καλύτερο σύλλογο σε ολόκληρη την Ιταλία. Η μεταγραφή αυτή έχει έρθει την κατάλληλη στιγμή στην καριέρα μου. Έχω παίξω απέναντι σε αρκετές ομάδες από την Ιταλία και είναι πολύ δυνατές στο κομμάτι της τακτικής», ανέφερε αρχικά ο διεθνής φορ και πρόσθεσε.

«Από την πλευρά μου, θα φέρω ενθουσιασμό, μεγάλη προθυμία και μεγάλη καρδιά. Θέλω να δείξω πολλά μέσα στο γήπεδο και δεν μιλάμε μόνο εκτός αυτού, όπως συνήθιζα στο παρελθόν. Ξέρω ακριβώς πως έπαιζε ο Αντόνιο Κόντε, αφού ήταν ένας φανταστικός παίκτης και τώρα είναι ένας εξαιρετικός προπονητής».

Καταλήγοντας, ο Μπέντνερ τόνισε: «Είναι μεγάλη η τιμή για εμένα να βρίσκομαι εδώ και υπερήφανο να φοράω αυτή την φανέλα μου. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να πετύχω πολλά γκολ».


Δεν υπάρχουν σχόλια: