JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2012

Quagliarella: “Πήραμε ένα πολύ σημαντικό αποτέλεσμα"


Ο Fabio Quagliarella εξέφρασε τη χαρά του που ήρθε από τον πάγκο για να εξασφαλίσει στη Γιουβέντους ένα πολύτιμο βαθμό στην επιστροφή της στο Τσάμπιονς Λιγκ.

Περιγράφοντας το γκολ του, ο Ιταλός επιθετικός, δήλωσε: "Ήμουν έτοιμος να σουτάρω με το αριστερό πόδι μου, τότε συνειδητοποίησα ότι ήμουν ολομόναχος και έτσι πήγα ένας με έναν με Τσεχ. Όλα πήγαν καλά ... "

Και πρόσθεσε: «Είναι μια εξαιρετικά σημαντική ισοπαλία. Ήλπιζα ότι θα είχα λίγες ευκαιρίες για να σκοράρω, όταν κλήθηκα να μπω στο ματς. Τελικά κατάφερα να βάλω ένα γκολ και, επίσης, είχα και ένα δοκάρι. Τα έδωσα όλα. Δεν είναι ποτέ εύκολο να είσαι στον πάγκο. Αλλά πάντα ελπίζω για μια ευκαιρία. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: