JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Giovinco: "Δίνουμε όλοι το 100%"


Το πρώτο γκολ που πέτυχε στο Juventus Stadium ο Σεμπαστιάν ήταν την πρώτη ημέρα της Serie A και το πρώτο επίσημο παιχνίδι, σε μια άλλη νίκη της Γιούβε με 4-1, αλλά τότε ήταν ένα γκολ παρηγοριάς για τον ίδιο καθώς φορούσε την φανέλα της Πάρμα. Αυτή τη φορά ο Sebastian Giovinco πλημμύρισε από χαρά, ακριβώς κάτω από την Curva, μετά από το τέταρτο γκολ  της Γιουβέντους εναντίον της Ρόμα.

Ο Giovinco πιστώνει ένα μεγάλο μέρος του γκολ του στην υπέροχη κούρσα του Barzagli: «Ήμασταν μέτριοι στη Φλωρεντία, γι 'αυτό ήταν σημαντικό για εμάς να κερδίσουμε απόψε και να το κάνουμε με μια πειστική απόδοση. Είμαι χαρούμενος για τον Matri, καθώς δεν περνάει και την καλύτερη περίοδο, και για τον εαυτό μου είμαι πάρα πολύ χαρούμενος. Είναι υπέροχο όταν ο καθένας δίνει το 100% των δυνάμεων του. Θα γιορτάσουμε απόψε λίγο, από αύριο θα αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το Τσάμπιονς Λιγκ». 

Δεν υπάρχουν σχόλια: