JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

Βιντάλ«Είμαι καλά στη Γιουβέντους αλλά αυτή την στιγμή σκέφτομαι μόνο το Μουντιάλ και τίποτα άλλο»





Ο Αρτούρο Βιντάλ επανέλαβε ότι είναι καλά στη Γιουβέντους και τόνισε ότι σκέφτεται αποκλειστικά το Μουντιάλ και τίποτα άλλο αυτή την περίοδο.

Ο Χιλιανός άσσος των «μπιανκονέρι» πανηγύρισε μια τεράστια νίκη-πρόκριση επί της Ισπανίας, είναι στους «16» του Παγκοσμίου Κυπέλλου με την εθνική ομάδα της χώρας του και αυτό είναι και το μόνο που τον απασχολεί, όπως φάνηκε από τις δηλώσεις του στο Sky Italia μετά το τέλος του αγώνα στο «Μαρακανά».

Ο Βιντάλ ρωτήθηκε για το μέλλον του και είπε ότι «δεν το ξέρω αυτό, εγώ είμαι καλά στη Γιουβέντους αλλά αυτή την στιγμή σκέφτομαι μόνο το Μουντιάλ και τίποτα άλλο».

 Από εκεί και πέρα, έκανε ένα σχόλιο και για την Χιλή, βάζοντας τον πήχη στον… ουρανό!

«Είμαστε μια νέα ομάδα που θέλει να κατακτήσει το Μουντιάλ

Είμαστε η έκπληξη της διοργάνωσης και πιστεύω ότι μπορούμε να πάμε ως το τέλος.

 Είμαι ευτυχισμένος.Σε ότι αφορά την κατάσταση μου, είμαι καλά, το γόνατο δεν με πονάει και σήμερα(χθες) έκανα ένα καλό παιχνίδι.

Ήταν σημαντικό να πάρω πολλά (έπαιξε ως το 88’) λεπτά στα πόδια μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: