JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Βιντάλ: "Το γόνατο μου είναι καλά"

Arturo-Vidal-Making-Off

Ο Χιλιανός μέσος της Γιουβέντους θέλοντας να καθησυχάσει τους ανθρώπους της ομάδας του μίλησε για την κατάσταση του και λέει πως δεν θα υπάρξει πρόβλημα για την συμμετοχή του στο Παγκόσμιο Κύπελλο: «Το γόνατο μου δεν έχει κάποιο πρόβλημα." Αλλά στη Juve είναι πολύ ανήσυχοι.

Η είσοδος του Vidal στο 77 'στο φιλικό εναντίον της Βόρειας Ιρλανδίας έχει εκπλήξει τους πάντες στη Χιλή, αλλά και τους Ιταλούς. Οι ποιο αισιόδοξοι έλεγαν ότι θα ήταν σε θέση να επιστρέψει στην αγωνιστική δράση στο δεύτερο παιχνίδι του Παγκοσμίου Κυπέλλου στις 18 Ιουνίου κατά της Ισπανίας. Αντ 'αυτού έπαιξε χθες, με τον ίδιο το Vidal να καθησυχάζει τους πάντες, ακόμη και αν όλοι στη Γιουβέντους είναι λίγο ανήσυχοι. «Εγώ θα παίξω ενάντια στην Αυστραλία (13 Ιουνίου), και είμαι χαρούμενος γι' αυτό - ήταν τα λόγια του Vidal στην εφημερίδα της Χιλής La Tercera -.« Δεν αισθάνομαι καμιά ενόχληση και είμαι καλά, δεν μπορώ να πω αν θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα, αλλά αυτό δεν εξαρτάται από το γόνατο μου. Αυτό που ξέρω είναι ότι είμαι καλά».

Πηγή: Tuttosport.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: