JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Δώρο θέλει να κάνει ο Ραϊόλα τον Μπαλοτέλι στη Γιούβε.




Είναι το σημερινό πρώτο θέμα στο πρωτοσέλιδο της Tuttosport, σύμφωνα με το οποίο ο μάνατζερ του Μάριο ΜπαλοτέλιΜίνο Ραϊόλα πρότεινε τον παίκτη του Γιουβέντους

Εκείνο που δίνει ιδιαιτερότητα στην είδηση είναι το γεγονός ότι ο εν λόγω ατζέντης προσφέρει τον Ιταλό επιθετικό στην «Κυρία» δωρεάν, χωρίς αυτή να ξοδέψει ούτε ένα Ευρώ για την απόκτησή του. Πώς θα γίνει αυτό;

Η εφημερίδα του Τορίνου μεταφέρει το τηλεφώνημα του Ραϊόλα στον Τζουζέπε Μαρότα, το περιεχόμενο του οποίου φέρεται να ήταν πάνω κάτω το εξής: «Μπέπε έχω την σωστή ιδέα για σένα» ήταν η πρώτη ατάκα του μάνατζερ με τον διοικούντα των Τορινέζων να απαντάει: «Μα θέλεις να μου μιλήσεις για τον Πογκμπά (είναι ατζέντης και του Γάλλου μέσου) ή για κάτι άλλο;».

«Πάρτε τον Μάριό μου. Είναι ιδανικός για σας. Είναι ο πρωταθλητής που σας λείπει εκεί μπροστά» η πρόταση του Ιταλού εκπροσώπου και η ανταπάντηση του Μαρότα: «Μα έχουμε μιλήσει για αυτό πολλές φορές» για να ακολουθήσει η ασίστ του 46χρονου: «Άκουσέ με Μπέπε. Εγώ τον Μπαλοτέλι μπορώ να στον φέρω στη Γιουβέντους και δωρεάν. Θα τον πάρω εγώ από τη Μίλαν, θα τον αγοράσω μέσω ενός επενδυτικού fund που συνδέεται με ξένους ποδοσφαιρικούς συλλόγους.

 Όλα νόμιμα, όλα επιτρεπτά σε κάποιες χώρες».
Όντως πρόκειται για μορφή μεταγραφής που είθισται στη Νότιο Αμερική και είναι συμβατή με τους κανόνες του ποδοσφαίρου και με τους νόμους ανά εκεί κράτος ξεχωριστά. Είναι κάτι που γίνεται, είναι εφικτό αυτό που προτείνει ο Ραϊόλα, ο οποίος, όμως, θα πρέπει να πείσει τον Μαρότα και πρωτίστως τον Κόντε και τους «παλιούς» των «μπιανκονέρι», με τους οποίους ο ίδιος ο Μπαλοτέλι κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Βραζιλίας,δεν τα πήγαινε και ιδιαίτερα καλά.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

ο μπαλοτελη ηνε σουπερ κηνηγως απλα δεν βρηκε προπονητες να τον διαχηρηστουν ο κοντε ηνε μεγαλος ψηχαναλητης κε θα του βρη το κουμπη το πηστεβο