JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ο Ιμπραίμοβιτς θυμήθηκε τα χρόνια του στη Γιούβε.


Ο Σουηδός άσσος παραχώρησε συνέντευξη στο Sports Illustrated και εκεί αναφέρθηκε στην καριέρα του, κάνοντας την μεγαλύτερη αναφορά στη Γιουβέντους. «Οταν πήγα στη Γιούβε, το καλοκαίρι του 2004, ήμουν ένας νεαρός, ένα ταλέντο και βρέθηκα στα αποδυτήρια με ΤιράμΤρεζεγκέΝτελ ΠιέροΚαναβάροΕμερσονΝένβεντ και Μπουφόν. Τότε είπα “Θεέ μου, είμαι στα ίδια αποδυτήρια με αυτούς τους σούπερ σταρ;”. Την ίδια στιγμή, βέβαια, κατάλαβα ότι ήμουν εκεί επειδή ήμουν καλός και αυτό μου έδωσε αυτοπεποίθηση. Στην προπόνηση έπρεπε να αντιμετωπίζω καθημερινά τους ΚαναβάροΤιράμΤζαμπρότα και αν κατάφερνα να τους ξεπεράσω μετά έπρεπε να νικήσω και τον Μπουφόν, πράγμα σχεδόν αδύνατο. Αυτό ήταν στην προπόνηση, Φανταστείτε πόσο πιο δύσκολο ήταν για τον αντίπαλο στους αγώνες».

Σε ό,τι αφορά τον καλύτερο αντίπαλο, ο Ιμπραΐμοβιτς δεν το σκέφτηκε πολύ: «Ο Πάολο Μαλντίνι. Τα είχε όλα, ήταν πλήρης, δυνατός και έξυπνος. Τα είχε όλα». Ο καλύτερος συμπαίκτης που είχε ποτέ ο «Ιμπρα» ήταν «ο Βιεϊρά καθώς σε κάθε προπόνηση ήθελε να διαλύσει όποιον ήταν απέναντι, έμαθα πολλά από αυτόν» ενώ στη συνέχεια είπε ότι «το είδωλο μου ήταν ο Ρονάλντο το “Φαινόμενο”. Ηταν πλήρης, δεν θα εμφανιστεί ξανά τέτοιος ποδοσφαιριστής».

Οσο για τους προπονητές, ο Σουηδός για ακόμη μία φορά έδειξε ότι υπήρχε θέμα με τον Πεπ Γκουαρντιόλα. «Είναι φανταστικός προπονητής αλλά είναι εντελώς διαφορετικός σε ό,τι αφορά τον χαρακτήρα. Ειδικά σε σύγκριση με τον Μουρίνιο, ο οποίος θα κάνει τα πάντα για να γίνει αυτό που θέλει και γι’ αυτό είναι και επιτυχημένος. Ο Φαν Γκάαλ; Δεν μου αρέσει, είναι της παλιάς σχολής, όπου αυτός είναι το αφεντικό και όλοι οι άλλοι στρατιωτάκια. Πολλοί σπουδαίοι ποδοσφαιριστές  είχαν προβλήματα μαζί του».


Τέλος, ο Ιμπραΐμοβιτς επέλεξε και την ιδανική 11άδα κατά την γνώμη του, επιλέγοντας το σύστημα 4-3-3: Τέρμα ο Μπουφόν, αριστερό μπακ ο Μαλντίνι, δεξιά ο Τζαμπρότα και στόπερ οι Καναβάρο-Τιράμ. Οι τρεις στο κέντρο είναι οι ΝέντβεντΒιεϊρά και Εμερσον, με τον ίδιο στην κορυφή της επίθεσης και τους Ρονάλντο και Ντελ Πιέρο δίπλα του.

Πηγή: Tifosi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: