JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

Λάπο Έλκαν: "Ο Πραντέλι μπορεί να πάει ψηλά την Ιταλία"

Ο Λάπο Έλκαν βρέθηκε στο ξενοδοχείο όπου έμεινε η εθνική Ιταλίας μετά το χθεσινό παιχνίδι κόντρα στο Λουξεμβούργο και βγαίνοντας μίλησε για την πορεία της εθνικής στο Μουντιάλ. "Ελπίζω ότι μπορεί ο Πραντέλι να πάει την Ιταλία όσο το δυνατόν ψηλότερα. Εάν αυτό θα σημαίνει ότι η ομάδα θα φτάσει μέχρι τον τελικό νομίζω ότι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι "

"Πήγα και είδα τον προπονητή της Ιταλίας και είπα μέσα μου ότι ήθελα να πάω και να χαιρετήσει και του ευχήθηκα καλή τύχη για το παγκόσμιο κύπελλο, για μένα είναι το σωστό πρόσωπο για να οδηγήσει την ομάδα ψηλά..". Ο Lapo Elkann έκανε έκπληξη με την επίσκεψη του στο ξενοδοχείο της εθνικής Ιταλίας, η οποία απόψε θα αναχωρήσει από τη Ρώμη με προοριςμό τη Βραζιλία. Ο αυτοσχεδιασμός ανέβηκε στο ξενοδοχείο όπου το Καπιτωλίου προσχώρησαν στην μπλε ομάδα μετά την κλήρωση χθες στο Λουξεμβούργο. "Ελπίζω ότι μπορεί να Πάρι ο Πραντέλι ψηλά την Ιταλία όσο το δυνατόν πιο ψηλά. Εάν αυτό θα σημαίνει ότι θα βρεθεί στον τελικό νομίζω ότι όλοι θα είναι ευχαριστημένοί" -. Δήλωσε ο Lapo έξω από το ξενοδοχείο.


Στη συνέχεια μίλησε για της ομάδες που θεωρεί δυνατές και μπορούν να χτυπήσουν την Ιταλία: "Σίγουρα πολύ δυνατή θα είναι η Βραζιλία, από την Ευρώπη δείχνουν δυνατές το Βέλγιο, μπορεί να το θεωρούν μικρό, αλλά είναι μια πολύ ισχυρή ομάδα, η Γερμανία πάντα εμφανίζεται δυνατή, με λίγα λόγια, δεν υπάρχει μόνο η Ισπανία που είναι καλή. Από τις υπόλοιπες με τρομάζει περισσότερο η Ουρουγουάη και η Αργεντινή. Κατά τη γνώμη μου, όμως, η Ιταλία έχει πολλά πλεονεκτήματα, ξεκινά πάντα με δυσκολία, αλλά σιγά-σιγά βρίσκει τις λύσεις. Όμως πρέπει να δώσουμε την υποστήριξη και την ενέργεια μας στους Azzurri του Πραντέλι χωρίς να κρίνουμε. Αυτή η Ιταλία δεν έχει δείξει ακόμη την πλήρη δυναμή της. Μου αρέσει η Βραζιλία , όπου έζησα ως παιδί, αλλά η καρδιά μου είναι πάντα κοντά στους Azzurri, γιατί είναι το αγαπημένο μου χρώμα », κατέληξε ο Lapo.

Δεν υπάρχουν σχόλια: