JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Conte: "Δείξαμε ωριμότητας"


Ο Antonio Conte εξέφρασε τη χαρά του για τη στάση που επέδειξε η Γιουβέντους στη σημερινή νίκη με 2-0 εντός έδρας με αντίπαλο την Cesena. Η Γιουβέντους για 72 λεπτά δεν έβρισκε τρόπο να πετύχει γκολ αλλά ο Marchisio κατάφερε να σπάσει το αδιέξοδο και με ένα σουτ με το αριστερό έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα και τον προπονητή του να πανηγυρίζει σαν τρελός καθώς η ομάδα του πέρασε ένα «τεστ ωριμότητας».


Ο Conte δήλωσε μετά το ματς :
«Το αποτέλεσμα αυτό είναι μια απόδειξη της ωριμότητας μας. Η Τσεζένα μας έδωσε χώρο; Όχι, εμείς ήμασταν εκείνοι που τους έκανα να καταρρέουν, υποχρεώνοντας τους να παίξουν με έντεκα παίκτες πίσω από την σέντρα. Μου άρεσε η στάση και η αγωνιστικότητα που εμφανίζεται από τους παίκτες μου. Έπαιξαν γνωρίζοντας ότι ο στόχος θα έρθει αργά ή γρήγορα και βλέποντας τα στατιστικά στοιχεία του παιχνιδιού με το 70% κατοχή μπάλας και τα 21 σουτ μας για γκολ λένε όλη την αλήθεια για το ματς. Είμαι χαρούμενος με τους Pazienza, Quagliarella και Giaccherini. Τώρα θα στρέψουμε την προσοχή μας στο Coppa Italia, και θα εξετάσουμε το ματς με τη Ρόμα από την Πέμπτη το βράδυ και μετά».

Ο Antonio Conte μίλησε και για το ότι ήταν η πρώτη φορά που η Juve έπαιξε χωρίς τον Πίρλο. «Γνωρίζουμε τη σημασία του Andreα. Αλλά είναι εξίσου σημαντικός με Ντελ Πιέρο και Μπουφόν, οι οποίοι είναι οι πλέον αντιπροσωπευτικοί παίκτες».

Αναφέρθηκε και για τον Del Piero και τον τραυματισμό του : « Λυπάμαι γι 'αυτόν, ο Del Piero για μένα σήμερα ήταν αυτός που θα έδινε τη λύση στην ομάδα. Λυπάμαι, είχε μπει πολύ.. καλά. Ο Alex θα είναι πάντα ένα σημαντικό όπλο για να χρησιμοποιηθεί στο σωστό χρόνο».

«Είμαι πεινασμένος προπονητής - καταλήγει - δουλειά και αποφασιστικότητα, όπως ένας παίκτης που θα μπορούσε να παίξει τόσα χρόνια στη Γιουβέντους και να χαράξει το δικό του δρόμο, στο χώρο μου προσπαθώ να μεταφέρω τις αξίες μου στην ομάδα μου και μια ατελείωτη πείνα...»



Ο Marchisio διατηρεί την επαφή του με τα δίχτυα.

Ο Claudio Marchisio συνέχισε να σκοράρει και σήμερα με το σουτ του έκτου περιοχής άνοιξε το σκορ και έλυσε τα πόδια τον συμπαικτών του στον αγώνα κατά της Cesena : «Δεν πίστευα ότι η μπάλα θα ερχόταν πίσω σε μένα. Αντ 'αυτού, ο Αρτούρο κατάφερε να μου την ξανά δώσει και με κοντρόλ την έφερα στο αριστερό πόδι μου και σούταρα».

Ο «Μικρός Πρίγκιπας», πρόσθεσε:
«Κοιτάξαμε να απλώσουμε το παιχνίδι μας στα πλάγια, αλλά μας έκλεισαν καλά. Δεν ήταν εύκολο, το γνωρίζαμε ήδη. Πρέπει να είμαστε πιο κινητικοί μπροστά από το τέρμα, αλλά αυτό μπορεί επίσης να είναι μια θετική πτυχή: σημαίνει ότι έχουμε ακόμα πολλά περιθώρια βελτίωσης».

Ο Claudio ολοκλήρωσε τη συνέντευξη σχολιάζοντας την τρέχουσα κατάσταση της ομάδας :
«Είμαστε πιο ήρεμοι και σίγουροι για τις δυνατότητές μας και αυτό μας βοηθά να παίρνουμε ορισμένα αποτελέσματα. Είμαστε ευχαριστημένοι για τη νίκη και για το γεγονός ότι είμαστε πάνω από τις Ουντινέζε και Μίλαν που μας είχαν προσπέραση . Ήμουν πολύ λυπημένος που δεν μπορούσα να παίξω στη Νάπολη, αλλά έκανα πολλά όλη την εβδομάδα για να είμαι έτοιμος και ένιωθα καλά σήμερα. Ωστόσο, πρέπει να πω ότι όλη η ομάδα έπαιξε πολύ καλά. Pazienza; Έκανε ένα μεγάλο παιχνίδι. Ήταν σημαντικός, όπως ήταν και η εισαγωγή των Quagliarella και Giaccherini που μας έδωσε νέα ώθηση. Λυπάμαι για τον Άλεξ [Del Piero]. Τρέξαμε αμέσως, ανησυχήσαμε γιατί είδαμε το κόψιμο στο κεφάλι του και το αίμα».

Vidal ο «Πολεμιστής» κερδίζει τη μάχη στη μεσαία. γραμμή.

Ο Αρτούρο Βιντάλ έκανε μια εμφάνιση ζωτικής σημασίας για την επιτυχία σήμερα απέναντι στην Cesena. Ο μαχητικός μέσος έδωσε στο Marchisio την πάσα για να ανοίξει το σκορ και στη συνέχεια σκόραρε ο ίδιος για την Γιουβέντους από το σημείο του πέναλτυ για να καθαρίσει το ματς. Ήταν μια σπουδαία εμφάνιση από το Χιλιανό «πολεμιστή».

Ο 24χρονος εξέφρασε τη χαρά του για το τελικό αποτέλεσμα : «Είμαι πολύ χαρούμενος για τους τρεις βαθμούς και το σκληρό αγώνα που κάναμε για τη νίκη. Ήταν σημαντικό να σπάσει το αδιέξοδο που βρεθήκαμε με κάποιο τρόπο και τελικά καταφέραμε να το κάνουμε. Μια νίκη με τον τρόπο αυτό μας βοηθά να συνεχίσουμε στο ίδιο πνεύμα. Είμαστε μια μεγάλη ομάδα και οι συμπαίκτες μου με έχουν κάνει να αισθάνομαι απαραίτητος. Αισθάνομαι υπέροχα».



Νέντβεντ: "Μου αρέσει αυτή η πλευρά της Γιουβέντους"

Ο Πάβελ Νέντβεντ αφιέρωσε λίγο χρόνο για να χαιρετήσει την ανανεωμένη Γιουβέντους υπό τη διεύθυνση του Antonio Conte. Ο μύθος της λέσχη ήταν παρών για το παιχνίδι εναντίον της Cesena και μίλησε για τις εντυπωσιακές επιδόσεις της ομάδας : «Μου αρέσει πολύ αυτή η ομάδα και πιστεύω ότι όλοι οι φίλαθλοι θα πρέπει να είναι ευτυχής», εξήγησε ο πρώην μέσος μετά το παιχνίδι. «Δεν ήταν εύκολο σήμερα, επειδή η Cesena έκλεισε καλά και κατάφερε να κρατήσει δέκα παίκτες πίσω από την μπάλα. Ωστόσο, η Juve έκανε καλά για να κρατήσει την κατοχή και να παραμείνει εστιασμένη επιθετικά».

Ο Νέντβεντ μίλησε και για τον αντικαταστάτη του Αντρέα Πίρλο στη μεσαία γραμμή Michele Pazienza :
«Έκανε πολύ καλό παιχνίδι γιατί έχω πλήρη επίγνωση ότι δεν είναι εύκολο να παίξεις μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσης και οι Giaccherini και Quagliarella έκαναν καλό ματς και ήταν σημαντική η συνεισφορά τους».

Ο πρώην μέσος κατέληξε εκφράζοντας τη συμπάθειά του για Alessandro Del Piero:
«Λυπάμαι πολύ για τον Alex, επειδή περίμενε πολύ καιρό για αυτήν την στιγμή και ίσως σήμερα θα μπορούσε να ήταν το παιχνίδι του. Είχε περισσότερο από μισή ώρα για να επιβάλει τον εαυτό του στον αγώνα, ίσως με ένα από τα φάουλ του, αλλά στη συνέχεια υπέστη το άσχημο χτύπημα... Ευτυχώς δεν είναι σοβαρό. Ελπίζουμε ότι θα έχει μια ταχεία ανάρρωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια: