JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Conte: "Αυτό το κύπελλο είναι πολύ σημαντικό για εμάς"


Ο προπονητής της Γιουβέντους είναι ευχαριστημένος με τη νίκη εναντίον της Μπολόνια, αλλά όπως είπε δεν ήθελε να φτάσει στην παράταση για να πάρει η ομάδα την πρόκριση, αυτό ανάγκασε την ομάδα να καταβάλει μεγαλύτερη προσπάθεια. Το καλύτερο πράγμα που είδε χθες το βράδυ ο Conte ήταν η διαθεσιμότητα των παικτών του, η επιθυμία και η αποφασιστικότητα τους για δεύτερη φορά.


«Είχα μια καλή ευκαιρία να δω αυτούς που μέχρι τώρα έχουν παίξει λιγότερο»
- προσθέτει ο προπονητής της Γιουβέντους - . «Αναπόφευκτα, βρήκα κάποιες λύσεις επιπροσθέτως, εσωτερικές όπως ο Giaccherini για παράδειγμα, το έχουμε δοκιμάσει τον περασμένο μήνα. Είναι κάποιος που προέρχεται από την επαρχία, και αξίζει να είναι στη Γιούβε και το έχει δείξει».«Είμαι ικανοποιημένος με τη νίκη και την προσπάθεια των παικτών μου, αλλά είμαι επίσης θυμωμένος που δεν καταφέραμε να κρατήσουμε το 1-0 και στο 95 ' μας ισοφάρισαν με αποτέλεσμα να πάει το ματς στην παράταση».

«Λυπήθηκα που μας ισοφάρισαν στο τέλος, γιατί αυτό μας ανάγκασε για λίγη περισσότερη προσπάθεια» – είπε ο Conte και συνέχισε – «αλλά το καλύτερο πράγμα ήταν η διάθεση όλων των παικτών, υπήρχε η επιθυμία και η αποφασιστικότητα για τη νίκη. Ο Agliardi έκανε εξαιρετική εμφάνιση, ήταν πολύ καλός, το σκορ θα μπορούσε να έχει καθαρίσει νωρίτερα».

Giaccherini : "Τι χαρά ! "- Ο Emanuele Giaccherini απολαμβάνει το πρώτο του γκολ με τη φανέλα της Γιουβέντους: «Είμαι ευτυχής που πέτυχα γκολ σήμερα το βράδυ, είχα φτάσει κοντά στο πρώτο μου γκολ στο πρωτάθλημα με τη Λάτσιο, αλλά ο Marchetti έκανε μια μεγάλη απόκρουση. Είμαι ευχαριστημένος που περάσαμε στον επόμενο γύρο, αυτό ήθελα, θα δίνω πάντα το μέγιστο και ελπίζω να κερδίσω την εμπιστοσύνη του mister. Τώρα πάμε στη Ρώμη για να κερδίσουμε».

Δεν υπάρχουν σχόλια: