JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Marchisio : «Το ΤΙΜ Cup είναι το Champions League μας για φέτος».


Ο Claudio Marchisio τραβάει τα φώτα των προβολέων και πάλι, καθώς φέτος κάνει μια πολύ καλή σεζόν μέχρι τώρα με 6 γκολ στο ενεργητικό του το πρώτο του γκολ το πέτυχε στην πρεμιέρα ενάντια στην Πάρμα, δυο στη μεγάλη νίκη της Γιούβε ενάντια στη Μίλαν, το νικητήριο γκολ απέναντι στην Ίντερ μέσα στο Μεάτσα, γκολ και στη νίκη επί του Παλέρμο και το έκτο το πέτυχε στον αγώνα με την Τσεζένα.


Έλαβε τον τελευταίο έπαινο από την εκδήλωση «Ευρωπαίοι ποδοσφαιριστές της Χρονιάς» από δύο πρώην παίκτες της Γιούβε, τον Πάβελ Νέντβεντ και το Roberto Baggio. Ο Claudio εκτίμησα πραγματικά τα λόγια τους και τις απόψεις τους επ 'ευκαιρία της παρουσίασης του φωτογραφικού βιβλίου του (μέρος των χρημάτων που συγκεντρώνονται από την πώληση βιβλίου θα διατεθούν στην ένωση «Crescere Insieme al Sant'Anna") στο Τορίνο.

Στο βιβλιοπωλείο Feltrinelli μέσα στην Porta Nuova του σιδηροδρομικού σταθμού στο Τορίνο, ο Claudio δήλωσε :
«Είμαι ευχαριστημένος με αυτές τις φιλοφρονήσεις, θα πρέπει επίσης να μου δώσει την ώθηση που χρειάζομαι για να συνεχίσει σε αυτό το κομμάτι. Ο Roberto και οι λέξεις του Pavel είναι μια πραγματική τιμή και μου δίνουν την ώθηση για να δείχνω όλο και περισσότερο τον καλύτερό μου εαυτό. Αυτή τη σεζόν, είμαι πολύ ικανοποιημένος, αλλά το πλεονέκτημα ανήκει σε όλη την ομάδα. Έχω βοήθεια από τους συμπαίκτες μου, και μου επιτρέπει να σκοράρω εύκολα».

Εκτός από τους επαίνους, πολλές συγκρίσεις έγιναν επίσης, όπως αυτή με το Φρανκ Λάμπαρντ της Τσέλσι :
«Ο Λάμπαρντ είναι ένας μεγάλος πρωταθλητής και συνηθίσει να σκοράρει, αυτή είναι η πρώτη σεζόν που το κάνω. Σίγουρα, το παρελθόν μου ως επιθετικός στα τμήματα νέων της ομάδας με βοηθάει να μην χάσω τη συνήθεια του σκοραρίσματος. Στις προηγούμενες χρονιές, κάλυπτα περισσότερο την άμυνα και έτρεχα πιο πολύ. Τώρα είμαι πιο μπροστά και πλησιάζω το γκολ. Έχω ήδη παίξει σε πολλές θέσεις και αυτό είναι σε θέση να επεκτείνει την εμπειρία μου: τώρα, πρέπει να τις εκμεταλλεύομαι».

Δύο ημέρες μετά το ματς με την Τσεζένα, οι σκέψεις του εστιάζονται στην επόμενη αγωνιστική, κατά της Emilia Romagna. Την Πέμπτη το βράδυ, στο Στάδιο της Γιουβέντους, οι άνδρες του Conte θα παίξουν με αντίπαλο την Μπολόνια για τους προκριματικούς του TIM Cup. Όλοι στη Γιουβέντους θέλουν τη νίκη, πρώτα απ 'όλους ο Marchisio :
«Το ΤΙΜ Cup είναι το Champions League μας. Θα είναι το μοναδικό κύπελλο που συμμετέχουμε φέτος, και θέλουμε να φτάσουμε στον τελικό. Σηκώσαμε το κύπελλο εννέα φορές, και θέλουμε να είμαστε η πρώτη ομάδα που θα το σηκώσει για δέκατη φορά. Σχετικά με την μη διαθεσιμότητα του Vucinic ; Θα χάσουμε ένα μεγάλο ποδοσφαιριστή, αλλά η ομάδα μας έχει αρκετούς πολύ καλούς παίκτες που θέλουν να παρουσιάζουν καλές επιδόσεις. Σε αυτούς τους αγώνες, όσοι μπήκαν μέσα στο γήπεδο έδειξαν αυτή την επιθυμία, και σίγουρα θα το πράξουν και στο επόμενο πρόγραμμα μέχρι το τέλος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: