JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Pepe : "Είμαστε πολύ πεινασμένοι"


O Pepe δεν σταματά να σκοράρει : πέτυχε το πέμπτο του γκολ αυτή τη σεζόν και μιλάει για τη συνέχεια : «Έχουμε ξεπεράσει άλλο ένα εμπόδιο» - είπε ο μέσος της Γιουβέντους - . «Είχαμε ίσως μια μικρή κινητικότητα  μπροστά από το τέρμα, αλλά υπήρξε έντονη από την αρχή μέχρι το τέλος. Τώρα θα έχουμε ένα δύσκολο αγώνα απέναντι σε μια ομάδα που παίζει καλό ποδόσφαιρο και ξέρει πώς να κερδίσει. Η Ουντινέζε μου έδωσε τόσα πολλά, είναι στην καρδιά μου και με βοήθησε να φτάσω στην Εθνική ομάδα. Τώρα είμαι στη Juve, πρέπει θα καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να πάρουμε ένα θετικό αποτέλεσμα».

Ο Πέπε προειδοποιεί και την Μίλαν και λέει ότι η παίκτες της Γιούβε είναι πολύ πεινασμένοι : «Η Rossoneri έχουν ίσως περισσότερες τεχνικές, αλλά εμείς έχουμε μεγάλη "πείνα" και αυτό μπορεί να κάνει τη διαφορά. Προσωπικά είμαι καλά, αλλά εγώ δεν ήθελα να μιλήσω για μένα. Είναι η ομάδα που βοηθά το κάθε άτομο να παίζει καλά ».

Μίλησε επίσης για τους Κουλιαρέλα και Ντελ Πιέρο : «O Fabio είναι καθοριστικός παίκτης για κάθε ομάδα. Ο Alex δεν σκόραρε; Λοιπόν, αυτό σημαίνει ότι θα το κάνει την επόμενη φορά...».

1 σχόλιο:

Stelios είπε...

k oi opadoi sas akoma pio polu! gi auto frontiste na raftei to 3o asteri to kalokairaki!!