JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Quagliarella : «Tο γκολ ήταν το κερασάκι στην τούρτα».


Επιτέλους ένα γκολ, να πετάξει μακριά όλες τις κακές σκέψεις και δώσει χαρά στον ίδιο αλλά και σε μας, επιτέλους. Ο Fabio Quagliarella, ο άνθρωπος του αγώνα, έβγαλε τη χαρά του μετά το τελικό σφύριγμα του αγώνα με τη Νοβάρα.

Μετά από ένα χρόνο ο Κουλιαρέλα σκόραρε. «364 μέρες για να πετύχω γκολ σε ένα παιχνίδι, το πρώτο μου και είναι ως ορεκτικό. Είμαι χαρούμενος, αλλά ειλικρινά, εγώ προσπάθησα να κάνω τη δουλεία μου. Έχω προσπαθήσει, με την ειρήνη του μυαλού μου, για να τεθώ στην υπηρεσία της ομάδας και κάνω αυτό που ζητάει ο προπονητή. Νομίζω ότι έχω κάνει σχεδόν όλα όσα ζήτησε, το γκολ ήταν το κερασάκι στην τούρτα».

Σε ποιους αφιέρωσες το γκολ σου. «Οι Storari και Toni. Μου είπαν : “αν σκοράρεις, αναμένουμε τουλάχιστον ένα νεύμα." Ήταν το λιγότερο γι 'αυτούς». 

Το γκολ αυτό έχει παρασύρει τις αμφιβολίες σχετικά με το μέλλον σου στη Γιουβέντους; «Εγώ   πάντα ήμουν πολύ ήρεμος γιατί ήξερα την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και της ομάδας. Έτσι, ήταν απλά ​​φήμες και δεν υπάρχει κάτι τέτοιο, όλα είναι μηδέν».

1 σχόλιο:

Xristos είπε...

ante re agori mou. na pareis ta pano sou kai esy siga siga