JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Αρτούρο Βιντάλ «Ο Πολεμιστής».


Ο Αρτούρο Βιντάλ απολαμβάνει ένα εκρηκτικό και εξαιρετικό ξεκίνημα που έχει κάνει στη Γιουβέντους μετά την άφιξή του το καλοκαίρι από την Bayer Leverkusen. Ο Χιλιανός έχει αποδειχτεί βασικός και αναντικατάστατος στη μεσαία γραμμή της Γιουβέντους, αμέσως κέρδισε και μια θέση στις καρδιές των οπαδών της ομάδα για το πάθος και την αφοσίωσή του.

Ο 24χρονός - που έκανε το ντεμπούτο του με στιλ, και με ένα εκπληκτικό γκολ στην πρώτη ημέρα του πρωταθλήματος απέναντι στην Πάρμα - είναι γνωστός στην πατρίδα του τη Χιλή ως «Πολεμιστής». Δεν αποτελεί έκπληξη πραγματικά το όνομα που του έχουν δώσει, δεδομένου ότι πολύ συχνά το αποδεικνύει στο γήπεδο με τις παραστάσεις του.

Ο Vidal μίλησε στο Juventus Channel και είπε στην Filo Diretto: 
«Μου δόθηκε το ψευδώνυμο μου, λόγω του τρόπου με τον οποίο παίζω και πως διαβάζω το παιχνίδι. Ο ρόλος που μου έχει δοθεί ταιριάζει τέλεια στα χαρακτηριστικά μου και πολλοί άνθρωποι μου λένε πάντα ότι βλέπουν έναν μαχητή μέσα μου. Αυτό μπορεί μόνο να μου δώσει ευχαρίστηση. Απολαμβάνω πάνω από όλα το πάθος για το ποδόσφαιρο που έχουν οι οπαδοί μας, μαζί με την αγάπη τους για τη Γιουβέντους. Όπου πηγαίνουμε είναι σαν να είμαστε στο σπίτι, και αυτό καθιστά σαφές πόσο μεγάλος είναι αυτός ο σύλλογος».

Ενώ η Γιουβέντους συνεχίσει να κερδίζει επαίνους για την ισχυρή μορφή της – και για το αήττητο σερί της που τρέχει από τον Μάιο του 2011 -, ο Vidal εκτιμά ότι υπάρχει ακόμη πολύ δρόμο να διανύσουμε.

«Εργαζόμαστε και είμαστε ισχυροί, αλλά πρέπει να κάνουμε ένα βήμα κάθε φορά», προειδοποίησε ο μέσος. «Τώρα είμαστε στο κυνήγι για το πρωτάθλημα και το Coppa Italia και δεν πρέπει να σκεφτόμαστε τίποτα άλλο. Αυτό είναι ένα δύσκολο πρωτάθλημα,  απαιτείται να δίνουμε πάντα το 100 τοις εκατό, γιατί πραγματικά υπάρχουν πολλές ισχυρές ομάδες. Ωστόσο, η Juve είναι μία από αυτές. Η ομάδα είναι η δύναμη μας, όχι μόνο για το πνεύμα της, αλλά πάνω απ 'όλα για τη δυνατότητα να τραβάει προς μία κατεύθυνση και προς τον ίδιο στόχο».

Ο Vidal κατέληξε λέγοντας τα καλύτερα και δίνοντας στον Antonio Conte μια λαμπερή αξιολόγηση. 
«Είναι ένας  πολύ καλά προετοιμασμένος προπονητής, ο οποίος εργάζεται πάνω σε κάθε λεπτομέρεια και εκπαιδεύει την ομάδα όπως πρέπει να παίζει - Πάντα εστιασμένη και με πάθος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: