JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Εστιγκαρίμπια : "Προσπαθώ να κάνω τα πάντα για τη Γιουβέντους"



Απόλυτα ευχαριστημένος με την μεταγραφή του στη Γιουβέντους είναι ο Μαρτσέλο Εστιγκαρίμπια, ο οποίος θέλει να συμβάλλει τα μέγιστα για την κατάκτηση τίτλων.

Ο 24χρονος μέσος έχει δοθεί δανεικός στους «μπιανκονέρι» από την Ντεπορτίβο Μαλντονάντο, και ο ίδιος αισθάνεται μεγάλη τιμή που φορά τη φανέλα της «Μεγάλης Κυρίας».

«Προσπαθώ να κάνω τα πάντα για να παραμείνει η Γιουβέντους σε υψηλό επίπεδο. Είμαι απόλυτα αφοσιωμένος αφού μου έχουν δείξει τέτοια εμπιστοσύνη», είπε αρχικά ο Παραγουανός.

«Στην ομάδα αγωνίζονται πραγματικοί πρωταθλητές και αυτοί δίνουν το καλό παράδειγμα. Οι νέοι παίκτες, όπως είμαι εγώ, πρέπει να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που τους δίνονται», κατέληξε ο Εστιγκαρίμπια.

1 σχόλιο:

kornakos είπε...

Polu kakos paixtHs k exeo polla peri8oria veltiosHs!!
makari o Marottas na tn agwrasei...