JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Conte: "Θέλαμε μια θέση στον ημιτελικό"


Ο Αντόνιο Κόντε εμφανίστηκε απόλυτα ικανοποιημένος από την εμφάνιση του Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο και των αναπληρωματικών που χρησιμοποίησε σε μια νίκη - πρόκριση που πήρε «εκδίκηση» από την Ρόμα.

Η ομάδα του θα συνεχίσει στον επόμενο γύρο του Coppa Italia και η Ρόμα μένει εκτός διοργάνωσης μετά την ήττα με 3-0 από την Γιουβέντους. Κάτι που σχολίασε ο τεχνικός των Μπιανκονέρι, λέγοντας πως αυτή τη φορά ήταν η σειρά των Γιουβεντίνων:

«Τα πάμε πολύ καλά και θέλαμε πραγματικά να προχωρήσουμε σε αυτή την διοργάνωση και να φτάσουμε στον ημιτελικό. Τα τελευταία χρόνια η Ρόμα μας απέκλειε συνεχώς, αλλά αυτή την φορά τους αποκλείσαμε εμείς. Επίσης είμαι χαρούμενος, επειδή σήμερα είχαμε εφτά αλλαγές από τον αγώνα του Σαββάτου και πολλοί παίκτες με περιορισμένο χρόνο συμμετοχής απέδειξαν την αξία τους. Ο Τζιακερίνι ήταν απλά φανταστικός. Ο Μαρόνε είναι ένα παράδειγμα, ενός 20χρονού νεαρού, που είναι μεγάλης άξιας και πρέπει να προσεχθεί. Αλλά είμαι επίσης χαρούμενος για τον Storari που ήταν και πάλι σταθερός, όπως και ο Μποριέλο έδειξε ότι θα μας βοηθήσει, εξαιρετική εμφάνιση έκανε και ο Estigarribia και φυσικά ο Del Piero. Τα παιδιά είναι όλα σε καλή κατάσταση και θέλω να συγχαρώ το προσωπικό μου για αυτό. Ακόμα είμαι πολύ χαρούμενος για το γκολ του Άλεξ, αφού το έψαχνε για αρκετό καιρό».

Ο Ισπανός προπονητής της Ρόμα, Λουίς Ενρίκε, δήλωσε από την πλευρά του: «Κάναμε λάθη στο πρώτο τους γκολ, ενώ στο δεύτερο ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο πιστοποίησε την εκτελεστική του δεινότητα. Δεν είμαστε κατώτεροι της Γιουβέντους, αλλά οι λεπτομέρειες έκαναν την διαφορά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: