JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

Κόντε : «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τους βαθμούς, θα μπορούσαμε και καλύτερα».


Χαρούμενος με το τρίποντο της νίκης παρουσιάστηκε ο Αντόνιο Κόντε. Ο τεχνικός της Γιουβέντους τόνισε πως παρά το γεγονός ότι η απόδοση της ομάδας του, κόντρα στη Λέτσε ήταν υποτονική (1-0), έμεινε ικανοποιημένος από τον τρόπο που οι παίκτες του διεκδίκησαν τη νίκη.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τους βαθμούς που πήραμε, παρά το γεγονός ότι θα μπορούσαμε να έχουμε “τελειώσει” πιο νωρίς τον αγώνα. Σχετικά με την απόδοσή μας, θα μπορούσαμε να τα πάμε και καλύτερα. Ωστόσο, μου άρεσε που οι παίκτες μου δούλεψαν σκληρά για την νίκη, μέχρι το τέλος του αγώνα», ήταν τα λόγια του Κόντε, ο οποίος στη συνέχεια συμπλήρωσε για τις μεταγραφές.

Τέλος μίλησε και για το αν η ομάδα θα ενισχυθεί την τρέχουσα μεταγραφική περίοδο και είπε :
«Θα δούμε τι θα συμβεί στο υπόλοιπο της μεταγραφικής περιόδου, μιλάω κάθε μέρα με την ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: