JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

Ντελ Πιέρο: "Ένας γκολ για τον Gianni Agnelli"


Ο Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο με το υπέροχο γκολ που πέτυχε απέναντι στη Ρόμα για το Κύπελλο έβαλε τέλος στην φετινή αφλογιστία που είχε από την αρχή της σεζόν και τόνισε ότι το τέρμα αυτό... έβγαλε ένα βάρος από πάνω του, ήταν το πρώτο του στο νέο γήπεδο της Γιουβέντους και με αυτό έγινε ο μοναδικός παίκτης στην ιστορία της ομάδας που έχει πετύχει γκολ σε όλα τα γήπεδα που αγωνίστηκε η Γιουβέντους μεταπολεμικά, ένα ακόμα ρεκόρ για το Μέγα Αλέξανδρο του Ιταλικού ποδοσφαίρου. Ο Άλεξ απέτισε επίσης φόρο τιμής στον Gianni Agnelli που χθες συμπληρώθηκαν εννέα χρόνια χωρίς αυτόν. Ο αρχηγός έκανε ένα καταπληκτικό και ευφυές πρώτο ημίχρονο και συνέβαλλε τα μέγιστα στην προσπάθεια της Γιουβέντους να φτάσει η ομάδα στους ημιτελικούς του Coppa Italia όπου θα βρει στο δρόμο της μια εκ των Μίλαν ή Λάτσιο. 


Ο Ντελ Πιέρο θυμήθηκε τον Avvocato και ξεκίνησε λέγοντας : «Νομίζω ότι θα το βάφτιζε με μια από τις ιστορικές του φράσεις. Ήταν ένας σπουδαίο πολύ ωραίο γκολ και είμαι ευχαριστημένος που το έκανα σε μια τόσο ιδιαίτερη μέρα για την ιστορία του συλλόγου. Το ότι δεν είχα βάλει γκολ μέχρι τώρα δεν με άγχωνε αλλά ένα μικρό βάρος το έβγαλα από πάνω μου γιατί αυτό το τέρμα το περίμενα τόσο εγώ όσο και τόσοι tifosi της ομάδας. Είναι ωραίο να σκοράρεις, γιατί το γκολ δεν είναι απλά μία στιγμή. Συνδυάζεται με καλή απόδοση, που απαιτεί να γίνουν κάποιες κινήσεις και να συνεργαστείς με τους συμπαίκτες του».

Ο Del Piero μίλησε για την απόδοση του αλλά αναγνώρισε και την πολύ καλή και ηλεκτρισμένη ατμόσφαιρα που δημιουργείτε από τους πιστούς οπαδούς της Γιουβέντους: «Ήθελα να παίξω καλά, περάσαμε στον επόμενο γύρο του Κυπέλλου Ιταλίας, και στη συνέχεια ήθελα το γκολ. Η ατμόσφαιρα που δημιουργείτε από τους  οπαδούς μας είναι μια πολύ μεγάλη βοήθεια για όλους εμάς. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε για το καλύτερο, όπως πάντα και εγώ και οι συμπαίκτες μου. Όλοι εργαζόμαστε για τον ίδιο στόχο με μεγάλη αφοσίωση», τόνισε ο Ντελ Πιέρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: