JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Μποριέλο: "Ενθουσιασμένος που είμαι στην Γιουβέντους"


Ο Μάρκο Μποριέλο είναι πλέον και επίσημα παίκτης Γιουβέντους μετά την παρουσίαση του από τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας Τζιουζέπε Μαρότα και σε συνέντευξη Τύπου το πρωί στο Vinovo μίλησε για τη μεταγραφή του στη Γιούβε και δήλωσε έτοιμος να αποδείξει την αξία του. 

Άρχισε λέγοντας : «Είμαι ευτυχής που είμαι στην Γιουβέντους. Είναι τιμή μου που ο σύλλογο μου έδωσε αυτή την ευκαιρία. Έχω μεγάλο σεβασμό για τους οπαδούς της Γιουβέντους, και θα ήθελα να επαναλάβω ότι ποτέ δεν έχω γυρίσει την πλάτη στη Γιουβέντους».

Οι όροι της συμφωνίας είναι ο 29χρονός επιθετικός να ενταχθεί στην ομάδα μέχρι το τέλος της σεζόν ως δανεικός, με την Γιουβέντους να διατηρεί το δικαίωμα να πάρει τον παίκτη με κανονική μεταγραφή στο τέλος της σεζόν. Μια κίνηση που ο Μποριέλο θα είναι σαφώς ευχαριστημένος αν γίνει.

«Έχω μεγάλη επιθυμία να δείξω τι μπορώ να κάνω», πρόσθεσε ο επιθετικός. «Έχω μπροστά μου πέντε μήνες για να πείσω τον σύλλογο και τον προπονητή προσφέροντας τις υπηρεσίες μου στην ομάδα, όπως επίσης και τους φιλάθλους, θα παλέψω σαν λιοντάρι μέσα στο γήπεδο για να καταφέρω να τους πείσω όλους».

Η μεταγραφή του Μποριέλο θα ενισχύσει τις επιλογές που είναι διαθέσιμες για την επίθεση, μετά και τη ζημία που υπέστη ο Quagliarella στο Λέτσε, μπορεί να τον δει να ρίχνεται στη δράση νωρίτερα από το αναμενόμενο. Ο παίκτης επέμεινε ότι είναι πρόθυμος και έτοιμος να παίξει, ανεξάρτητα από το σκληρό ανταγωνισμό για μια θέση στην επίθεση της Juve.

Και συνέχισε:
«Είμαι πολύ καλά, είχα ένα μικρό μυικό πρόβλημα κατά τον Δεκέμβριο, αλλά πιστεύω ότι έχω αναρρώσει πλήρως. Θα ήθελα να συμμετέχω στην προπόνηση με την ομάδα σήμερα ή αύριο το πρωί». Ο αγώνας για τις θέσεις; «Όλες οι μεγάλες ομάδες σίγουρα πρέπει να έχουν μεγάλους παίκτες. Και υπάρχει προφανώς μεγάλος ανταγωνισμός. Δεν είχα καμία υπόσχεση από κανέναν για την άφιξή μου στη Γιουβέντους, ήρθα για να δουλέψω σκληρά. Θα ήθελα να είμαι μια πρόσθετη δύναμη για την επίθεση της ομάδας».

Ο επιθετικός, ο οποίος θα φορέσει τον αριθμό 23, επίσης, εξέφρασε την επιθυμία του να ξανανάψει το πράσινο φως για την εθνική ομάδα, αλλά πρώτα πρέπει να μπει στο κλίμα της νέας του αμάδας και να παραμένει επικεντρωμένος στην εργασία.

«Ας κάνουμε ένα βήμα τη στιγμή», κατέληξε ο Μποριέλο. «Πρώτα απ 'όλα ελπίζω να μπω στο πνεύμα και στη νοοτροπία της ομάδας - μια ισχυρή νοοτροπία που έδειξαν επίσης αυτή την Κυριακή. Τότε σίγουρα θα σκεφτώ και για την εθνική ομάδα. Πριν από ένα χρόνο ήμουν στο αρχικό σχήμα για τον αγώνα με τη Βόρεια Ιρλανδία, έπαιξα στη συνέχεια μισό παιχνίδι κατά της Γερμανίας. Ακριβώς πριν από ένα χρόνο. Γι 'αυτό και σίγουρα ελπίζω να με ξανακαλέσει ο κόουτς στην εθνική».



1 σχόλιο:

Xristos είπε...

na doume oi opadoi ti stasi tha sou kratisoun malakistiri