JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Οι πρώτες δηλώσεις του Marco Boriello.


Δεν μπορούσε να κρύψει την ικανοποίησή του στις πρώτες του δηλώσεις ο Μάρκο Μποριέλο για το γεγονός ότι θα συνεχίσει την καριέρα του στην Γιουβέντους. Ο Ιταλός επιθετικός ξεκαθάρισε ότι ποτέ δεν αρνήθηκε πρόταση των «μπιανκονέρι» στο παρελθόν.

Ο Μάρκο Μποριέλο δήλωσε μετά την οριστικοποίηση του δανεισμού του από τη Ρόμα στη Γιουβέντους :
«Είναι πραγματικά τιμή μου που βρίσκομαι εδώ. Είναι σίγουρα μεγάλη αναγνώριση από μία από τις πιο σημαντικές ομάδες στον κόσμο, είναι συναρπαστικό που είμαι εδώ. Είναι μία ισορροπημένη ομάδα που μάχεται με πολλά κίνητρα και που πάντα ανεβάζουν τον ρυθμό τους. Με έχουν εκπλήξει και ελπίζω πως αυτή η ομάδα θα με βοηθήσει να δείξω την ποιότητα μου, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο», τόνισε αρχικά ο Μπορίελο, για να συμπληρώσει στη συνέχεια.

«Στους φίλους της ομάδας θέλω να πω πως ποτέ δεν αρνήθηκα πρόταση της Γιουβέντους, γιατί η Γιουβέντους είναι μία ομάδα που δεν μπορείς να πεις όχι. Δεν θέλω να πω τίποτα άλλο, επειδή οι πράξεις «μιλούν» πιο δυνατά από τα λόγια. Προτιμώ να δείξω τι μπορώ να κάνω στο γήπεδο και να τιμήσω τη φανέλα με τον καλύτερο τρόπο».


Δεν υπάρχουν σχόλια: