JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου 2014

Κόντε «Στο Τορίνο είναι στο σπίτι μου.

 Να υποβαθμίσει τον «θόρυβο» των τελευταίων ημερών ανάμεσα στην Γιουβέντους και την εθνική Ιταλίας, προσπάθησε ο Αντόνιο Κόντε. Χαμογελαστός και ορεξάτος μετά το 2-0 επί της Νορβηγίας στο Οσλο, ο Κόντε θέλησε να στείλει μήνυμα σε όλους τους παίκτες που μπορεί να κληθούν στην εθνική, χρησιμοποιώντας το παράδειγμα του Σιμόνε Ζάζα αλλά και των παλαιότερων διεθνών. «Ο Ζάζα έχει… πείνα αλλά δεν είναι ο μόνος. Ο Ιμόμπιλε, ο Νταρμιάν, όλοι οι παίκτες είτε έρχονται από τον νότο είτε από το Ούντινε, θα πρέπει πάντα να έχουν την φλόγα μέσα τους. Το ίδιο ισχύει για τον Κιελίνι, που ήθελε να μείνει μαζί μας, τον Μπονούτσι, τον Ντε Ρόσι, τον Μπουφόν. Μιλάμε για παίκτες που αποτελούν παράδειγμα για τους άλλους» είπε ο ομοσπονδιακός τεχνικός, ο οποίος -και δεν υπήρχε περίπτωση να γίνει διαφορετικά άλλωστε- δέχθηκε ερώτηση και για όσα έγιναν τις προηγούμενες μέρες με την Γιουβέντους και τον τιμ μάνατζερ της εθνικής, Γκαμπριέλε Οριάλι. «Στο Τορίνο είμαι στο σπίτι μου, θα πάω σύντομα», ήταν η απάντηση του Κόντε, ανακοινώνοντας έτσι και την επίσκεψη του στο προπονητικό κέντρο της Γιουβέντους.

Δεν υπάρχουν σχόλια: