JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2014

Πίρλο: "Προσοχή στη Ρόμα"



Την Ρόμα βλέπει σαν την μεγαλύτερη αντίπαλο της Γιουβέντους στο πρωτάθλημα ο Αντρέα Πίρλο και κάλεσε τους συμπαίκτες του να μην υποτιμήσουν τους «τζιανλορόσι».
Την περσινή σεζόν η Ρόμα μπορεί να έκανε φοβερό ξεκίνημα με 10 στα 10 αλλά στο τέλος τερμάτισε 17 πόντους πίσω από την πρωταθλήτρια Γιουβέντους.
Ο Αντρέα Πίρλο με δηλώσεις του τόνισε πως οι «τζιανλορόσι» είναι ο μεγάλος τους αντίπαλος στο πρωτάθλημα και κάλεσε τους συμπαίκτες του να μην υποτιμήσουν σε καμιά περίπτωση τους Ρωμαίους.
«Στην Ιταλία, η Ρόμα είναι η ομάδα που πρέπει να φοβόμαστε περισσότερο από όλες και θέλει μεγάλη προσοχή. Πρέπει να κάνουμε κάτι καλύτερο σε σχέση με την περασμένη σεζόν στο Τσάμπιονς Λιγκ, νομίζω φέτος έχουμε μια πολύ καλή ευκαιρία να περάσουμε στην επόμενη φάση και φτάσουμε όσο πιο μακριά γίνετε».
Τέλος ο 35χρονος αναφέρθηκε και στην Εθνική τονίζοντας πως είναι στη διάθεση του Κόντε όποτε χρειαστεί.
«Έχω μιλήσει με τον Αντόνιο Κόντε και έχω πει ότι είμαι διαθέσιμος για την Εθνική ομάδα. Είδα το παιχνίδι με την Ολλανδία και έχει αρχίσει να φαίνεται η δουλειά του προπονητή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: