JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Vidal «Μπορείτε να ηρεμήσετε,το γόνατο μου είναι ξανά στο 100%..

Ο Αρτούρο Βιντάλ έπαιξε όλο το 90λεπτο στο φιλικό της Χιλής με το Μεξικό και λίγο πριν πάρει το αεροπλάνο για Τορίνο καθησύχασε Χιλιανούς και Γιουβεντίνους. Το φιλικό της Χιλής με το Μεξικό αναμενόταν με ενδιαφέρον από τους ανθρώπους των «μπιανκονέρι», που ήθελαν να επιβεβαιώσουν ότι όλα είναι καλά με τον Βιντάλ. Τα καθαρά αποτελέσματα των εξετάσεων, τελικά, όντως επιβεβαιώθηκαν και στην πράξη αφού ο Χιλιανός έπαιξε σε όλο το 90λεπτο, χωρίς να νιώσει κάποια ενόχληση. «Μπορείτε να ηρεμήσετε, το γόνατο μου είναι ξανά στο 100%. Τώρα είμαι έτοιμος να πετάξω για Τορίνο και σε αυτό το φιλικό απέδειξα ότι μπορώ να παίξω όλα τα ματς με την Γιούβε φέτος. Αισθάνομαι τέλεια και τώρα έχουμε μπροστά μας μια σειρά από μεγάλα παιχνίδια. Η Ουντινέζε, μετά η πρεμιέρα του Τσάμπιονς Λιγκ και στη συνέχεια η Μίλαν. Θα είναι όλα δύσκολα ματς, πρέπει να είμαι στο 100% και απόψε απέδειξα ότι μπορώ να παίξω χωρίς πρόβλημα» είπε ο Βιντάλ και ο Μασιμιλιάνο Αλέγκρι τον περιμένει γεμάτος ικανοποίηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: