JUVE-NTINOS.-

-

Juve-ntinos!!! made in Greece.

Juventinos είναι κάθε ένας από εμάς που αγαπάει την ιστορία αυτής της τεράστιας ομάδας.

Juventinos σημαίνει παθολογική αγάπη για τα Bianconero χρώματα της μεγαλύτερης ομάδας στον κόσμο.

Juventinos είναι αυτός που αγάπησε την ομάδα στα δύσκολα χρόνια που έμεινε μακριά από τίτλους.

Juve-ntinos είμαι και γουστάρω τρελά για όλα όσα μου έχεις προσφέρει, Vecchia Signora.!!!

Juve-ntinos είμαι γιατί και οι Έλληνες Tifosi Bianconeri έχουν δικαίωμα να ξέρουν τα πάντα για την Μεγάλη Κυρία.!!!

Για επικοινωνία στείλτε E-mail : juve-ntinos@mail.com

Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014

Εβρά:H μόνη ομάδα που ήθελα ήταν η Γιουβέντους.




Τους λόγους που αποχώρησε από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για να συνεχίσει την καριέρα του στη Γιουβέντους αποκάλυψε ο Πατρίς Εβρά.
Ο 33χρονός Γάλλος ανέφερε πως προσωπικοί λόγοι τον οδήγησαν στην πόρτα της εξόδου από το «Ολντ Τράφορντ», σημειώνοντας πως η Μεγάλη  Κυρία ήταν η ομάδα που αποκλειστικά και μόνο ήθελε να συνεχίσει την καριέρα του.
«Έφυγα από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ λόγω προσωπικού προβλήματος και η μόνη ομάδα που ήθελα ήταν η Γιουβέντους. Είναι ένας σύλλογος που έχει ιστορία και σημαντικά γκολ. Ο Κόντε με κάλεσε πολλές φορές για να με πείσει, τώρα είμαι στη Γιουβέντους και είμαι χαρούμενος», δήλωσε αρχικά.
«Εδώ μπορώ να συνεχίσω σε έναν μεγάλο σύλλογο, δεν βλέπω διαφορές συγκριτικά με τη Γιουνάιτεντ», προσέθεσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια: